اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نکیسا: پرسپولیس فراتر از فوتبال ایران بازی می‌کند/ پاختاکور با اخراج ماشاریپوف دچار افت شد

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کیفیت پرسپولیس نسبت از آنچه در فوتبال ایران می بینیم فراتر است.

نکیسا: پرسپولیس فراتر از فوتبال ایران بازی می‌کند/ پاختاکور با اخراج ماشاریپوف دچار افت شد

نیما نکیسا در گفت‌وگوبا خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری تیم پرسپولیس مقابل پاختاکور در یک چهارم لیگ نهایی قهرمانان آسیا اظهار داشت:اعتقاد دارم پرسپولیس خیلی فراتر از انتظار کار می‌کند. البته شب گذشته به یکی از دوستانم گفتم استارت این موفقیت‌ها زمانی زده شد که حامد لک در دیدار رفت مقابل التعاون آن عکس‌العمل‌های زیبا را انجام داد و پرسپولیس را به جام برگرداند و از همان بازی موتور این تیم روشن شد.

وی افزود: باعث افتخار هر ایرانی است که با این وضعیت فوتبال مریض و بیمار ایران که هر روز شاهد اتفاقات جدید و مشمئز کننده‌ای در آن هستیم، تیمی مانند پرسپولیس باعملکرد عالی‌اش مردم را خوشحال می‌کند. به اعضای کادر فنی، بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم.

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: نکته خیلی مهمی که باید در بازی‌های پرسپولیس به آن دقت شود انتقال توپ از دفاع به حمله است. اگر عیسی آل کثیر در 18 قدم توپ‌ها را تبدیل به گل می‌کند، دلیلش این است که نفراتی مانند وحید امیری،‌ میلاد سرلک، بشار رسن، احسان پهلوان، شجاع خلیل زاده، احمد نوراللهی ، سعید آقایی، سیامک نعمتی و کنعانی‌زادگان بسیار زیبا انتقال توپ از دفاع به حمله را انجام می‌دهند. ضمن اینکه این تیم برای ضربات ایستگاهی برنامه مناسبی دارد و ضد حملات را هم به دقیق‌ترین شکل اجرا می‌کند. تمام این موارد سبب شده پرسپولیس یک تیم خوب و منسجم باشد.

نکیسا با اشاره به تاثیر اخراج جلال‌الدین ماشاریپوف، در برتری پرسپولیس مقابل پاختاکور گفت: پاختاکور در دیدارهای قبلی‌اش تیم سازمان یافته‌ای نشان داد اما وقتی یکی از بهترین نفراتش را در دقیقه 17 بازی از دست داد از لحاظ روحی دچار افت شد زیرا خیلی به ماشاریپوف وابسته است. از آن لحظه پرسپولیس هم فوتبال مسلط و مالکانه‌ای انجام داد و به آنچه استحقاقش را داشت دست یافت.

وی افزود:‌نمایش‌های اخیر پرسپولیس همه را امیدوار کرد که برخلاف فصل گذشته این تیم می‌تواند به فینال صعود کند و این بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیم پرسپولیس رفته رفته در هر بازی بیشتر می‌شود و اکنون شاهد هستیم پرسپولیس ایران یکی از سازمان یافته‌ترین تیم‌های آسیا از لحاظ تاکتیکی است.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس با اشاره به عملکرد درخشان عیسی آل کثیر در بازی‌های اخیر این تیم توضیح داد:‌ یک سال در تیم نفت تهران با وی کار کردم. عیسی بازیکن با انگیزه‌ای است و در بهترین زمان بهترین انتخاب را انجام داد و به پرسپولیس اضافه شد. عملکرد وی خیلی به چشم آمده اما برای رسیدن به جایگاه  فعلی‌اش در تیم‌هایی مانند نفت تهران، پیکان و نفت مسجدسلیمان سال‌ها تلاش کرد. شاید در آن تیم‌ها آنگونه که باید لیاقت این بازیکن به چشم نمی‌آمد اما در پرسپولیس خیلی خوب کار می‌کند.

نکیسا تصریح کرد: خوشبختانه پاداش‌های خوب در رقابت‌های لیگ قهرمان به پرسپولیس تعلق گرفته که با یک تصمیم‌گیری درست می‌تواند با این پول بسیاری از بدهی‌هایش را پرداخت کرده و مشکلات خود را حل کند.

وی با اشاره به ناکامی سایر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: متاسفانه اتفاقاتی که در استقلال رخ داد سبب شد این تیم نتواند به مراحل پایانی صعود کند. سپاهان هم در حال پوست اندازی است و مقابل همین تیم النصر که به نیمه نهایی صعود کرده با وجود شکست فوتبال روان و مسلطی بازی کرد. این تیم سال آینده با محرم نویدکیا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم با النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: النصر تیم قوی‌ای است اما درباره السد و  پاختاکور هم همین حرف را می‌زدیم. به نظرم پرسپولیس خیلی فرامرزی عمل کرده و از سطح فعلی فوتبال ایران بسیار جلوتر بازی می‌کند. همین که در چنین رقابت های مهمی گل نمی‌خورد، نشان می‌دهد تیم بسیار باکیفیتی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول