اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تلخ ‎ترین روز کرونایی تبریز؛ 30 فوتی در یک شبانه‌روز/ حساسیت مردم و دستگاه‌ها کم شده است

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز گفت: تعداد فوتی های کرونایی در تبریز از تعداد فوتی های عادی پیشی گرفت متأسفانه آمار فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان تبریز به شدت افزایش یافته و به بالای ۳۰ نفر در شبانه روز رسیده است.

تلخ ‎ترین روز کرونایی تبریز؛  30 فوتی در یک شبانه‌روز/ حساسیت مردم و دستگاه‌ها کم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهروز مهدوی امروز در جلسه هماهنگی نحوه ارتقاء اجرای پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از کووید-۱۹  اظهار داشت: متأسفانه آمار فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان تبریز به شدت افزایش یافته و به بالای ۳۰ نفر در شبانه روز رسیده است و این آمار بسیار نگران کننده بوده و سیر صعودی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در اوایل سال که ورودی های شهرها کنترل و بسیاری از اماکن عمومی و اصناف تعطیل بود، روزانه کمتر از ۱۰ نفر فوتی داشتیم اما اکنون آمار مرگ و میر کروایی بیش از ۳۰ نفر در هر روز شده است و این در حالی است حساسیت دستگاهها و مردم نسبت به موضوع کاهش یافته و نوعی بی تفاوتی حاکم شده است.

رئیس ستاد کرونای شهرستان تبریز با تأکید بر نقش مهم اصناف و اتحادیه ها در فرهنگ سازی گفت: درخواست ما از دستگاه ها و اصناف، شروع روش های سختگیرانه و فرهنگ سازی بیشتر است. چراکه تبریز نزدیک به ۵۰ درصد جمعیت استان را در خود جای داده است بنابراین این شهرستان در فرهنگ سازی و همچنین اقدامات پیشگیرانه می تواند الگویی برای تمام استان باشد.

فرماندار تبریز افزود: هنوز خبری قطعی در خصوص درمان این بیماری اعلام نشده است و ما راهی جز رعایت پروتکل ها، دستورالعمل ها و رعایت فاصله فیزیکی نداریم و اگر تعداد فوتی ها و بستری ها کاهش نیابد مجبور به بازگرداندن محدودیت ها و تعطیلی های اول سال هستیم.

انتهای پیام/60001/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول