اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بیشترین آمار معلولین ناشنوا در ایلام، مربوط به مردان است

مدیرکل بهزیستی استان ایلام، گفت: از 14 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی، 15/5 درصد مربوط به قشر ناشنوا است که مردان با 2 هزار و253 نفر بیشترین سهم از معلولیت ناشنوایی را دارند.

بیشترین آمار معلولین ناشنوا در ایلام، مربوط به مردان است

زهرا همتی مدیرکل بهزیستی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: خدمات توانبخشی، سمعک رایگان، کاشت حلزون از اقداماتی است که به این قشر در استان ایلام ارائه می‌شود.

وی افزود: در طول سال گذشته تا کنون 17 ناشنوا از سنین صفر تا 3 سال با تقبل هزینه 200 میلیون تومانی سازمان بهزیستی جهت کاشت حلزون به مراجع درمانی معرفی شده‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان، اظهار کرد: هم اکنون ۱۴ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی استان هستند که از این میزان ۲ هزار ۲۵۳ نفر معلولین ناشنوا است.

همتی بیان داشت: 15/5 درصد معلولان این استان قشر ناشنوا هستند، در این بین بیشترین آمار با بیش از یک هزار و 200 نفر مربوط به مردان است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین ناشنوا در شهرستان‌های ایلام، چرداول و دره‌شهر و کمترین نیز مربوط به شهرستان بدره است.

همتی گفت: «حامد آس» جوان معلول ناشنوا ایلامی که اشتباها به افغانستان منتقل شد، هم اکنون با کمک  موسسه خیریه نجوا تحت درمان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول