اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

وضعیت لرستان در بحث کرونا خوب نیست/ مدارس را با کوچکترین خطری تعطیل می‌کنیم

معاون استاندار لرستان به وضعیت استان از لحاظ بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: وضعیت استان مناسب نیست و رعایت مردم اجتناب ناپذیر است.

وضعیت لرستان در بحث کرونا خوب نیست/ مدارس را با کوچکترین خطری تعطیل می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمود ثمینی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان، با اشاره به فضاسازی معاندین علیه دولت و نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمنان انقلاب چون اعتقادی به اصل نظام ندارند با دولت به مخالفت بر می‌خیزند. 

 وی با تاکید بر حل مشکلات اقتصادی مردم گفت: مردم به لحاظ اقتصادی تحت فشار هستند و دولت اقدامات، تدابیر و پیگیری‌هایی را انجام می‌دهد که لازم است امورات انجام شده و در حال انجام، اطلاع‌رسانی شود. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها، گفت: شورای اطلاع‌رسانی لازم است در خصوص تورم، گرانی و پدیده گرانفروشی که موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده است، اقدامات دولت را درست و شفاف به مردم برساند. 

ثمینی با تاکید بر انجام برخورد قاطع با گران‌فروشی، گفت: اگر در جایی گرانفروشی غیر منصفانه، خودسرانه و بی پروا انجام شده باشد، حتما برخورد لازم اعمال می‌شود چون مردم باید پاسخ عملی ما را ببینند. 

معاون استاندار لرستان با اشاره به کرونا، شرایط جهانی و فشارهای سیاسی و ظالمانه‌ای که علیه نظام اسلامی وجود دارد ،گفت: لازم است اوضاع داخلی بخوبی مدیریت شده تا بی نظمی‌های اقتصادی کنترل شود. 

ثمینی در ادامه به وضعیت استان از لحاظ بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: وضعیت استان مناسب نیست و رعایت مردم اجتناب ناپذیر است. 

وی در خصوص فعالیت مدارس افزود: وضعیت مدارس تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است و آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایط مناسب بکار گرفته و اگر کوچکترین خطری در زمینه سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان وجود داشته باشد، مدارس تعطیل شده و آموزش به صورت مجازی ادامه خواهد یافت. 

معاون استاندار لرستان در پایان تاکید کرد: با همکاری رسانه ملی کارگروهی متشکل از حوزه اقتصادی، بازرسی، نظارت و سازمان صمت تشکیل شده تا در زمینه مسائل اقتصادی برای مردم توضیحات لازم را ارائه دهند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول