اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اهدا ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مددجوی خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر برای دانش آموزان نیازمند استان خبر داد.

اهدا ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مددجوی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۳ هزار دانش‌آموز تحت حمایت و نیازمند در استان شناسایی‌شده‌اند، اظهار کرد: تاکنون ۵ هزار بسته بین این دانش آموزان توزیع‌شده و به برکت همکاری خیران و نیکوکاران و همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تمامی دانش آموزان نیازمند امسال از بسته‌های لوازم‌التحریر بهره‌مند می‌شوند.

وی ارزش هر بسته توزیع‌شده را ۱۵۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: این بسته‌ها توسط مراکز نیکوکاری و خیران داخل و خارج استان اهداشده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه باوجود کرونا نوع نیازها و تقاضاهای دانش‌آموزان محروم ما تغییر کرده است، اظهار داشت: امروز نیاز دانش‌آموزان محروم ما وسایل الکترونیکی برای آموزش‌های مجازی است که بخشی از آن توسط خیران در کمیته امداد در حال تأمین است.

وی گفت: هم‌اکنون حدود دو هزار دانش‌آموز نیازمند در استان نیاز به دستگاه هوشمند دارند.

الهی راد با یادآوری اینکه در خراسان شمالی تعداد ۷۳۸ خانوار با سه دانش‌آموز به بالا و یک هزار و ۱۰۰ دانش‌آموزی کنکوری تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: تهیه تبلت رایگان دانش‌آموزی برای این دو گروه در اولویت است که برای خرید هر یک دستگاه تبلت حدود ۲,۵ میلیون تومان نیاز است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول