اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

استقلال در آستانه تحولات گسترده مدیریتی/الکساندر نوری آخرین تیر سعادتمند برای ماندن

در پی ناکامی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حواشی به وجود آمده مدیریت این باشگاه در آستانه تحولات اساسی قرار گرفته است.

استقلال در آستانه تحولات گسترده مدیریتی/الکساندر نوری آخرین تیر سعادتمند برای ماندن

مهدی سلیمیان؛ به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پی ناکامی تیم فوتبال استقلال در مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شایعات فراوانی پیرامون تغییرات در این باشگاه مطرح شده که رفته رفته این شایعات رنگ و بوی جدی به خود گرفته است.

عملکرد ضعیف مدیرعامل از اواخر مسابقات لیگ برتر و عدم مدیریت مناسب در تنش‌های ایجاد شده بین فرهاد مجیدی و سعادتمند در آن برهه شایعه برکناری مدیرعامل استقلال را دهان به دهان چرخاند اما از آنجا که در آن برهه این تیم  باید بلافاصله راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شد تغییرات در این باشگاه متوقف و این تیم روانه بازی‌های متمرکز دوحه شد.

از طرفی عدم نتیجه گیری استقلال در 3 جام که مدیریت در عدم کسب یکی از آنها نقش مستقیم داشت (جام حذفی) باعث شد تا مجمع باشگاه همه چیز را به اعضای هیات مدیره سپرده تا آنها در مورد ادامه کار سعادتمند تصمیم گیری کنند که این موضوع هم به بعد از لیگ قهرمانان آسیا موکول شد.

بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و با توجه به محرومیت استقلال از پنجره نقل و انتقالاتی، گاف بزرگ مدیرعامل استقلال در خارج کردن ارز از کشور، عدم تصمیم گیری مناسب برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا و در پایان مصاحبه عجیب سعادتمند که حواشی زیادی را برای باشگاه ایجاد کرده حالا برکناری مدیرعامل و تحولات گسترده در استقلال را قوت بخشیده تا جایی که قرار است به زودی در این خصوص تصمیم گیری شود. ذکر این نکته ضروری است که نشست هیات مدیره باشگاه استقلال قرار است فردا برگزار شود.

از سوی دیگر سعادتمند که به خوبی از صندلی لرزان مدیریتش با خبر شده با رسانه‌های نزدیک به خود در تلاش است تا به هواداران این تیم القا کند کار حضور الکساندر نوری در این تیم به پایان رسیده و او همه چیز را مهیای حضور این مربی کرده اما هیات مدیره استقلال پیش از این اختیار تام برای عقد قرارداد با سرمربی را به مدیرعامل داده بود تا امروز شاهد این موضوع بوده که نه تنها اتفاقی برای سرمربی جدید این تیم رخ نداده بلکه زمان در حال از دست رفتن است.

با این شرایط اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی شاهد تغییرات گسترده ای  حول و حوش مدیریت در باشگاه استقلال خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول