اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

مؤتلفه در انتخابات 1400 حضور جدی خواهد داشت/ برخی با هوس ریاست جمهوری، شوراها را ابزار خود کردند

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مهمترین مسئله فعلی این حزب، انتخابات ۱۴۰۰ است گفت: مؤتلفه در انتخابات 1400 حضور جدی خواهد داشت.

مؤتلفه در انتخابات 1400 حضور جدی خواهد داشت/ برخی با هوس ریاست جمهوری، شوراها را ابزار خود کردند

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی که در اجلاس دبیران استان‌های این حزب سخن می‌گفت، با اشاره به اهداف تشکل متبوعش در سپهر سیاسی، اظهارداشت: در نظام جمهوری اسلامی نیز آنچه که از دست ما به ‌عنوان یک حزب برمی‌آمده انجام داده ایم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، تصریح کرد: حزب موتلفه حزبی دولتی نیست، حزبی منزوی هم نیست، بلکه حزبی است که در درون نظام انجام‌وظیفه می‌کند.

وی تأکید کرد: باید با نگاه صحیح آنچه که واقعیت است را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

بادامچیان با بیان اینکه مؤتلفه اسلامی فرزند زمان خویش است، گفت: مؤتلفه اسیر گذشته نیست و نمی‌تواند باشد و همواره در اندیشه شناخت زمان، شرایط، وظایف و تکالیف است که این وظیفه هر حزب اسلامی است.

بادامچیان گفت: حزبی که از گنجینه گذشته خود بهره نگیرد و از حال غافل بماند منزوی و محدود به سوابق می‌شود.

وی افزود: حزبی که آینده‌نگر و آینده‌ساز نباشد هم دستخوش رویدادها و حوادث جاری می‌شود.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: حزبی که هویت، موقعیت، امکانات و موانع را واقعگرایانه نداند و فراتر یا فروتر از توان خویش به میدان بیاید، آسیب می‌بیند.

بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود در این اجلاس به به برنامه‌های حزب مؤتلفه اسلامی در انتخابات 1400، اشاره کرد و گفت: مهمترین مسئله فعلی حزب موتلفه اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ است که قرار است در گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شود؛ بنابراین به همان اندازه که گام دوم مهم و سرنوشت ساز است مسئله انتخابات این دوره نیز مهم و سرنوشت ساز است.

وی گفت: برای انجام یک وظیفه مطلوب، به یک تحول نیاز است که این تحول در رهنمود چهاردهم خرداد سال جاری از سوی مقام معظم رهبری تبیین و بیان شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: باید همه ظرفیت‌ها از احزاب گرفته تا نهادها، دستگاه‌ها و افراد در این زمینه به کار گرفته شوند.

بادامچیان افزود: بنابراین موتلفه اسلامی نیز بر اساس واقع گرایی با تحلیل درست و سعی بر تصمیم جمعی برای اقدام یکپارچه، برنامه خاص خودش را دارد.

وی همچنین به برنامه‌های حزب موتلفه اسلامی در انتخابات شوراها اشاره کرد و با تاکید بر حضور جدی موتلفه اسلامی در انتخابات‌های پیش رو گفت: سیاست موتلفه در انتخابات شوراهای پیش رو، ائتلاف استانی با مسئولیت دبیر استان حزب موتلفه اسلامی در هر استان است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: در انتخابات شوراها همه احزاب و گروه‌ها از هم اکنون مشغول فعالیت هستند، برخی ها نیز که هوس ریاست جمهوری دارند دنبال این هستند که در انتخابات، شوراها را ابزار ریاست‌جمهوری خود کنند.

بادامچیان درباره انتخابات ریاست جمهوری هم گفت: در انتخابات ریاست جمهوری بر اساس سیاست گذاری شورای مرکزی حزب اقدام مستقل و حضور جدی خواهیم داشت؛ لیکن در مورد این اقدام با همه تشکل‌ها و گروه‌ها تعامل و ارتباط برقرار خواهیم کرد و کوشش می‌کنیم که با اقدام جمعی و جامع و مورد پذیرش همه نیروهای انقلاب عمل کنیم.

وی ادامه داد: تصمیم به تغییر باید بر اساس واقع گرایی، تصمیم جمعی و اقدام یکپارچه باشد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، تصریح کرد: درباره مسائل مربوط به انتخابات در شورای مرکزی، معاونت سیاسی و معاونت مطالعات و برنامه ریزی حزب موتلفه اسلامی بحث های جدی طولانی داشتیم و شورای مرکزی حزب، تصمیم نهایی خود را برای چگونگی حضور در انتخابات تصویب کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول