اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فارس من| نصب انشعابات شهرک مهستان در حال انجام است

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهریار با اشاره به نصب انشعابات پروژه مسکونی مهستان شهریار از جمله انشعاب گاز به صورت فاز به فاز، گفت: شهرک مهستان یکی از مشکلات و چالش‌هایی بود که طی دو سال اخیر و با برگزاری جلسات و پیگیری‌های متعدد به نتیجه رسیده است.

فارس من| نصب انشعابات شهرک مهستان در حال انجام است

محمدرضا عبدالعلی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهریار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره پیگیری سوژه‌ ثبت شده مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با عنوان (شهرک مهستان شهریار گاز ندارند) اظهار کرد: تا ۲ سال گذشته پروژه مسکونی شهرک مهستان به دلیل مشکلات حاد و پیچیده بیش از ۵ سال متوقف و تعطیل شده بود.

وی افزود: تعدادی از مردم به امید خانه دار شدن در این پروژه پیش خرید واحد کرده بودند و متأسفانه مشکلات به نحوی بود که طی سال‌های گذشته حل نشده بود و فرمانداری به آن ورود کرد.

معاون عمرانی فرمانداری شهریار بیان کرد: یکی از اتفاقات مطلوب ۲ سال اخیر پیگیری پروژه مهستان بود که با هدف حل مشکلات مردمی پس از برگزاری جلسات متعدد با تمامی مرتبطان اعم از ادارات، دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان و حتی شرکا پروژه امروز به ۱۲۰۰ واحد آماده رسیده است.

عبدالعلی ادامه داد: این پروژه و سازنده مشکلات متعددی با شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار شد و انشعابات از جمله شبکه گاز به صورت فاز به فاز در حال انجام و اتصال است.

وی خاطرنشان کرد: مشکل سند این پروژه همچنان پابرجا بوده و محدودیت‌های دستگاه‌های خدمات رسان، به طور مثال در خصوص انشعاب آب نیاز به استقرار تأسیسات و شبکه است که مبالغ سنگینی سازنده باید پرداخت کند که در حال انجام است.

معاون فرماندار شهریار عنوان کرد: ۱۲۰۰ واحد از نظر فیزیکی آماده بوده و انشعابات بلوک به بلوک در حال انجام است و شهرک مهستان یکی از اقداماتی بود در این دوره انجام شده و هنوز مشکلاتی داخلی و به لحاظ سند پابرجا است‌.

انتهای پیام/ش/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول