اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

امیری: امروز جلوه دیگری از همکاری مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم رقم خورد

معاون پارلمانی رئیس جمهورگفت: امروز جلوه دیگری از همکاری مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم رقم خورد.

امیری: امروز جلوه دیگری از همکاری مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم رقم خورد

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس در مورد جلسه امروز مجلس و رای اعتماد نمایندگان مردم به وزیر پیشنهادی صمت، گفت:  رئیس مجلس شورای اسلامی، نواب رئیس، هیات رئیسه و همه نمایندگان مجلس که با اختصاص وقت و بررسی دقیق و مسئولانه صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت جناب آقای رزم حسینی را بررسی و با رای اعتماد به ایشان در شرایط سخت اقتصادی و بیماری کرونا به یاری دولت شتافتند تا ان شاالله در فضای همدلی، تعامل و همراهی دولت و مجلس گام های موثرتر برای خدمت به مردم عزیز و شریف ایران اسلامی برداریم صمیمانه سپاسگزارم.

وی تصریح کرد: در روزگاری که هیات حاکمه آمریکا جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی را شروع نموده است، تکمیل تیم اقتصادی دولت و ترمیم کابینه اقدامی بسیار موثر و کارگشا خواهد بود.

امیری اظهار داشت: امروز انتظار مردم عزیزمان که شرایط بسیار سختی را در حوزه معیشت و اقتصاد ناشی از تحریم های ظالمانه نظاره گرند و با صبوری تحمل می نمایند از دولت و مجلس، همکاری و همدلی در جهت رفع مشکلات است که با رای اعتماد امروز مجلس به وزیر پیشنهادی صمت باری دیگر جلوه ای از همدلی، همکاری و درک مشترک دولت و مجلس رقم خورد و برگ سبز دیگری به کارنامه نظام جمهوری اسلامی افزوده شد و بلوغ سیاسی نظام جمهوری را بار دیگر نشان داد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: در سالی که به ابتکار رهبر فرزانه مان سال جهش تولید نام گذاری شده است، امید که بتوانیم اقدامات موثر در راستای منویات معظم له در سایه این همدلی و تعامل برداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول