اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

جهادگران اردوهای جهادی را به زندان‌ها بردند/ آزادی یک زندانی توسط داندانپزشکان جهادگر

عضو گروه جهادی منتظران ظهور با اشاره به با ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به زندانیان توسط این گروه جهادی گفت: شکر خدا با کمک های نقدی دوستانی که نتوانستند در این حرکت شرکت کنند توانستیم یک زندانی را هم آزاد کنیم.

جهادگران اردوهای جهادی را به زندان‌ها بردند/ آزادی یک زندانی توسط داندانپزشکان جهادگر

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، «شکل گرفتن یک مدل جدید از حضور مردمی و بروز استعدادها در دفاع مقدس» یکی از نکاتی بود که رهبر معظم انقلاب اخیرا در بیانات خود به آن اشاره کردند و فرمودند: « این مدل بی نظیر و بی سابقه در جهان به‌گونه ای بود که هر فردی اعم از رزمنده ۱۴ ساله تا پیرمرد ۷۰ ساله یا دختر دانش آموز دبستانی و بانوان محترم در پشت جبهه یا پزشک و جراح و کشاورز و کارمند و دانشجو و شاعر و انواع قشرها و صنوف مختلف، هریک جایگاه خود را در این شبکه عظیم مردمی پیدا می کردند و مشغول دفاع و خدمت می شدند.»

الگوی بسیج مردمی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند، از مسائلی بود که در ایام شیوع کرونا هم ما نمونه آن را مشاهده کردیم و دیدیم در زمانی که کشور با بحران کرونا مواجه شد گروه های مختلف مردمی و جهادی پای کار آمدند و صحنه های بیادماندی ای را رقم زدند.

گروه جهادی منتظران ظهور هم یکی از گروه هایی بود که در ایام شیوع کرونا فعالیت جهادی خود را دو چندان کرد و جهادگران متخصص این گروه توانستند خدمات ارزنده ای را به محرومان ارائه کنند.

گروه جهادی منتظران ظهور متشکل از 40 نفر از داندانپزشکان جهادی در ایام شیوع کرونا با حضور در زندان‌های کشور به زندانیانی که دارای بیماری‌های دهان و دندان هستند بدون هیچ گونه چشم‌داشتی خدمات دندانپزشکی رایگان ارایه می‌کنند.

* توانستیم اردوهای جهادی را به زندان ها ببریم

حسنا جمشیدی عضو گروه جهادی منتظران ظهور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابطه با اقدامات این گروه گفت: نیروهای جهادی انصافا در ایام شیوع کرونا خوش درخشیدند، ما نیز در این ایام توانسیتم به لطف خدا به محرومان و نیازمندان در حد توانی که داشتیم در بحث درمان بیماری های دهان و دندان خدمات رسانی کنیم.

 

این فعال جهادی ادامه داد: در بحث خدمات رسانی به زندانیان هم خوشبختانه ما با حمایت و کمک آقای رئیسی توانستیم وارد زندان ها شویم و با ارائه خدمات دندانپزشکی به زندانیان خدمات رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: این خدمات رسانی هم اکنون در شهرهایی مانند کرج، تهران، ورامین، همدان، اصفهان و... انجام شده و الان هم در تبریز هستیم. انشالله بتوانیم در شهرهای دیگر کشور هم این کار را انجام دهیم.

 

این فعال جهادی تاکید کرد: برخی از دوستان ما که نتواستند در این حرکت حضور داشته باشند با پرداخت کمک های نقدی، در این حرکت شرکت کردند و خدا را شکر توانستیم یک زندانی جرائم غیرعمد را هم آزاد کنیم.

جمشیدی اظهار داشت: از زمانی که آقای رئیسی به عنوان رئیس دستگاه قضا روی کار آمدند و آقای حاج محمدی را هم به عنوان رئیس سازمان زندانهای کشور منصوب کردند شرایط برای ما فعالیت ما در زندانها خیلی بهتر شده و خوشبختانه اردوهای جهادی را توانستیم به زندان ها ببریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول