اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مشکل آب شرب 5 روستا در تربت جام به همت یک بنیاد خیریه رفع شد

مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام گفت: مشکل آب شرب 5 روستا با 4 هزار نفر جمعیت در این شهرستان به همت یک بنیاد خیریه رفع شد.

مشکل آب شرب 5 روستا در تربت جام به همت یک بنیاد خیریه رفع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از شرکت آبفای خراسان رضوی، محسن عبداللهی با بیان اینکه مشکل آب شرب 5 روستا با 4 هزار نفر جمعیت در این شهرستان به همت یک بنیاد خیریه رفع شد، اظهار کرد: این بنیاد تاکنون سه پروژه آبرسانی روستایی در تربت جام اجرا کرده و یک پروژه بزرگ هم در دست اقدام دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام افزود: پروژه اول  بنیاد خیریه ابراهیمی روستای سنگ آتش با 100 خانوار و 350 نفر جمعیت را تحت پوشش قرار داد و پروژه دوم سه روستا با 700 خانوار و 3 هزار نفر جمعیت را آبرسانی کرد.

وی با بیان اینکه با اجرای پروژه سوم نیز روستای تقی آباد با 200 خانوار و 650 نفر جمعیت از آب شرب پایدار برخوردار شد، تصریح کرد: اعتبار صرف شده در اجرای این سه پروژه 17 میلیارد ریال است، همچنین، پروژه آبرسانی به هشت روستای دهستان جام در قالب دو فاز به همت این بنیاد  آغاز شد که در هر فاز این پروژه چهار روستا آبرسانی می‌شوند.

عبداللهی با بیان اینکه 70 درصد فاز اول این پروژه اجرا شده، ادامه داد: در این مرحله هزار خانوار با 4 هزار نفر جمعیت تحت پوشش قرار می گیرند، اعتبار اجرای فاز اول این پروژه 100 میلیاردریال بوده که تاکنون 75 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول