اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خاطرات شهدا باید در قالب آثار مکتوب و تصویری مستند سازی شود

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی، گفت: خاطرات شهدا باید در قالب آثار مکتوب و تصویری مستندسازی شود، چرا که هر کدام از رفتارها و اخلاقیات شهدا چراغ راهی برای آینده است.

خاطرات شهدا باید در قالب آثار مکتوب و تصویری مستند سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل‌اللهی در دیدار با خانواده شهید احمد مقیمی رئیس ستاد تیپ یک لشکر 31 عاشورا در دوران هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، اظهار داشت: اگر امروز شاهد اقتدار و امنیت و تقویت شعائر انقلاب اسلامی در کشورمان هستیم و انقلاب اسلامی را صادر می‌کنیم بخش عمده‌ای از آن را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: البته بیش از شهدا مدیون خانواده شهدا به‌خصوص پدران و مادرانی هستیم با پیروی از سیدالشهدا اباعبدالله‌الحسین (ع) و شهدای کربلا برای دفاع از میهن اسلامی جگرگوشه‌های خود را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کردند.

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی همه مسوولان در مقابل شهدا و خانواده شهدا متعهد هستند، گفت: دستگاه قضایی نیز خود را متعهد به ادامه اهداف و آرمان آنها یعنی حل مشکلات مردم، تامین عدالت و حفظ کرامت مردم می‌داند.

وی با اشاره به خاطرات خانواده شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، یادآور شد: خاطرات شهدا باید در قالب آثار مکتوب و تصویری مستندسازی شود، چرا که هر کدام از رفتارها و اخلاقیات شهدا چراغ راهی برای آینده است.

خلیل‌اللهی خاطرنشان کرد: آرمان‌ها و اهداف شهدا باید برای نسل جوان حاضر تبیین و نسل‌های  آینده در قالب آثار مختلف ارائه شود.

شهید احمد مقیمی رئیس ستاد تیپ یک لشکر 31 عاشورا در دوران هشت سال دفاع مقدس در 25 فروردین سال 1365 طی عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام/60025/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول