اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تیم کشتی اترک وارد لیگ برتر آزاد شد

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی گفت: بر اساس درخواست‌های مردمی، استاندار خراسان شمالی دستور حضور تیم اترک به‌عنوان نماینده این استان در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد کشور را اعلام کرد.

تیم کشتی اترک وارد لیگ برتر آزاد شد

حامد مسعودی فر در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به تصمیم اخیر استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: با درخواست ورزش دوستان و علاقه‌مندی مردم به ورزش کشتی به‌عنوان ورزش نخست کشور، با دستور استاندار خراسان شمالی تیم اترک در لیگ برتر کشتی کشور شرکت می‌کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی افزود: این تیم بر اساس تصمیم اتخاذشده با کادر فنی و همچنین کشتی گیران بومی در لیگ برتر کشتی آزاد حضور پیدا می‌کند.

وی درباره سایر جزییات این تیم نیز گفت: از روز آینده تمرینات و اردوی تیم کشتی اترک خراسان شمالی به‌عنوان نماینده استان و نائب قهرمان دور گذشته مسابقات، در بجنورد آغاز می‌شود.

گفتنی است پیش‌ازاین تیم شهرداری بجنورد برای حضور در لیگ برتر کشتی اعلام آمادگی کرده بود که به دلیل مشکلات مالی نتوانست در مسابقات حضور یابد.

تیم اترک خراسان شمالی در دوره گذشته مسابقات لیگ برتر کشتی عنوان نائب قهرمانی را کسب کرد و در مسابقات جام باشگاه‌های جهان نیز مقام سوم کشتی آزاد را به دست آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول