اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل خوشه‌طلایی:‌ اواخر آبان لیگ یک شروع می‌شود/ اراکی‌ها به قهرمانی در آسیا هم فکرمی‌کنند

مدیرعامل خوشه‌طلایی ساوه گفت:‌ما به دنبال فوتبالی بدون حاشیه و به دور از هرگونه زدوبند هستیم و آنطور که شنیده‌ایم لیگ یک از اواخر آبان آغاز می‌شود.

مدیرعامل خوشه‌طلایی:‌ اواخر آبان لیگ یک شروع می‌شود/ اراکی‌ها  به قهرمانی در آسیا هم فکرمی‌کنند

حسین پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی اظهار داشت:‌ سهراب بختیاری زاده را انتخاب کردیم و تمرینات ما با او یکی دو روز است که برای فصل آینده آغاز شده است. هدف ما در فوتبال و لیگ یک پیگیری فوتبالی به دور از حاشیه و زد و بند است. فصل گذشته نشان دادیم تیم بی‌حاشیه و با کیفیت هستیم و هدف‌مان در فوتبال این است که با آدم‌های سالم کار کنیم. 

وی در مورد اینکه با وجود صعود آلومینیوم اراک آیا استان مرکزی پتانسیل تیمی دیگر در لیگ برتر را دارد، گفت: پتانسیل استان مرکزی بسیار بالا است کارخانه‌هایی در این استان داریم که برخی از آنها در خاورمیانه تک هستند. بنابراین نه تنها به  توانایی حضور تیم دیگر در لیگ برتر را دارد بلکه فوتبال استان مرکزی می‌تواند به قهرمانی در آسیا هم فکر کند همانطور که فوتسال این استان در ایران و آسیا درخشید و قهرمان شد.

مدیرعامل خوشه‌طلایی ساوه در مورد اینکه سیاست باشگاه برای جذب بازیکنان جدید چگونه است، گفت: ما به دنبال بازیکنانی هستیم که هم از لحاظ اخلاقی و هم فنی در موقعیت خوبی قرار داشته باشند. به جوانان با استعداد استان میدان خواهیم داد. 

پرویزی در مورد اینکه از آغاز مسابقات آینده فصل یک خبر داد یا نه، گفت: هنوز چیز رسمی از سازمان لیگ به ما اعلام نشده اما آنطور که ما شنیدیم اواخر آبان مسابقات لیک یک در فصل آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول