اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف بیش از 150 کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزبانان هنگ تایباد

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف مواد افیونی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

کشف بیش از 150 کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزبانان هنگ تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از مرزبانی استان، سردار "مجید شجاع" فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی بیان داشت: در راستای انسداد کامل نوار مرز و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان این فرماندهی توانستند دست قاچاقچیان و سوداگران مرگ را در نقطه صفر مرزی کوتاه نمایند.

سردار "شجاع" گفت: مرزبانان این فرماندهی حین بازرسی خودروهای ترانزیتی در پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور موفق شدند از دو دستگاه خودرو، که قصد عبور از مرز را داشتند مقدار 159 کیلو و 625 گرم مواد افیونی را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان در ادامه بیان نمود: این حجم از مواد افیونی شامل 139 کیلو و 200 گرم مواد پیش ساز موادمخدر و  نیز 20 کیلو و 225 گرم ماده مخدر تریاک بوده است که در این رابطه دو خودرو توقیف و دو قاچاقچی مواد مخدر پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح ارجاع داده شدند.

عالی ترین مقام مرزبانی استان در پایان یادآور شد: مرزبانان خراسان رضوی با هوشیاری کامل، شبانه روز از هیچ گونه تلاشی در جهت تامین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران فرو گذار نخواهند بود و با تدابیر امنیتی خود از فعالیت‌های قاچاقچیان در مرزهای این خاک مقدس جلوگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/70039

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول