اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افتتاح مدارس برکت در شهرستان های استان زنجان

استاندار زنجان گفت: با تعامل ستاد اجرایی فرمان امام راحل و بنیاد برکت طرح‌های خوبی در استان اجرا می‌شود.

افتتاح مدارس برکت در شهرستان های استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان؛ در آئین افتتاح همزمان 150 مدرسه برکت توسط ستاد اجرایی فرمان امام راحل در 22 استان کشور، استاندار زنجان اظهار کرد: به غیر از مدرسه سازی مجموعه مدیریتی استان با بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه رونق واحدهای تولید و فعال نگه داشتن برخی از این واحدها همکاری دارد.

استاندار زنجان همچنین به نقشه راه طراحی شده در استان برای مناطق محروم اشاره کرد و افزود: در دو شهرستان ایجرود و خدابنده (منطقه افشار) اجرای طرح‌های کوچک مقیاس با همکاری بنیاد برکت در حال نهایی شدن است که با به سرانجام رسیدن این طرح‌ها روند توسعه و اشتغال و محرومیت زدایی سرعت یافته و گره بزرگی از مشکلات منطقه گشوده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم در این مراسم که بصورت ارتباط تصویری بود گفت: مردم استان زنجان در هشتم محرم در یوم العباس ولایت پذیری خود را در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محرم به نمایش گذاشتند و به گونه‌ای دیگر پا در رکابی خود را ثابت کردند.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در آئین افتتاح 150 مدرسه بنیاد برکت، زنجان را دیار عالمان و دانشمندان بزرگ از گذشته تا کنون دانست و افزود: زنجان همیشه در پرورش عالمان و افراد بزرگ نام نیکی از خود برجای گذاشته است.

از مجموع 150 مدرسه ای که افتتاح شد، 11 باب مدرسه در شهرستان‌های زنجان، ماهنشان و خرم‌دره به همت بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول