اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

شه‌بخش: بدون انجام بازی تدارکاتی مدال‌آوری ممکن نیست/باید حمایت از المپین‌ها ادامه‌دار باشد

بوکسور المپیکی کشورمان گفت: مسابقه تدارکاتی خیلی از تمرینات اردویی مهمتر است و اگر مبارزه نداشته باشیم، مثل این است که بیهوده تمرین کرده‌ایم.

شه‌بخش: بدون انجام بازی تدارکاتی مدال‌آوری ممکن نیست/باید حمایت از المپین‌ها ادامه‌دار باشد

دانیال شه‌بخش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص کیفیت اولین مرحله اردوی تیم ملی بوکس، اظهار داشت: قبل از آغاز این مرحله از اردو، در شهرمان با مربی شخصی‌ام تمرین می‌کردم و سپس یک تمرین 21 روزه مجازی را زیر نظر کادر فنی و علیرضا استکی سرمربی تیم ملی اجرا کردیم. در نهایت بعد از یک تعطیلی طولانی مدت، از 20 شهریور تا 4 مهرماه نیز اردوی بسیار خوبی با رعایت نکات بهداشتی را در تهران داشتیم. مهم این بود که تمرینات را استارت بزنیم و واقعا تاثیر سازنده و مثبتی را داشت. هم اکنون هم برای استراحت یک هفته‌ای به زاهدان آمدم. 

وی در مورد برگزاری مرحله دوم اردوی تیم ملی بوکس، افزود: مرحله دوم اردو نیز از 12 مهر ماه  با حضور حریفان تمرینی ادامه پیدا خواهد کرد. کادر فنی هم یک سری انتخابی در اوزان مختلف را برنامه‌ریزی کرده‌اند و برخی از نفرات به جمع اردونشینان ملحق خواهند شد. اگر تعداد بوکسورها در اردو بیشتر شود، انگیزه و اشتیاق برای تمرین کردن بالاتر می‌رود. 

بوکسور المپیکی کشورمان با اشاره به اینکه این مرحله از اردوی تیم ملی بیشتر به کارهای قدرتی پرداخته شد، یادآور شد: زمان زیادی تا آغاز بازیهای المپیک توکیو باقی مانده است و به خاطر همین دلیل اکثر تمرینات‌مان استقامتی و قدرتی بود. 

شه‌بخش درباره حمایت از ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک کرده‌اند باید ادامه‌دار باشد، گفت: اگر مسئولان، قبل از رقابتهای مهمی همچون بازیهای المپیک از ورزشکاران حمایت کنند و مشکلات آنها را مرتفع سازند، مطمئناً المپین‌ها نیز با انگیزه بیشتر در این میدان‌ بزرگ شرکت خواهند کرد و افتخارآفرین خواهند بود.

وی در خصوص اینکه انجام بازی های تدارکاتی برای بوکسورها بسیار حیاتی است، تاکید کرد: باید با تمرینات مستمر و منظم در اردوها، خود را آماده مسابقات کنیم. ولی برای رسیدن به آمادگی ایده‌آل و یافتن نقاط ضعف، در رقابتهای تدارکاتی مقابل حریفان دیگر کشورها قرار بگیرم و مبارزه داشته باشیم. اردوهای مشترک با بوکسورهای خوب دنیا ما را بهتر آماده بازیهای المپیک می‌کند. مسابقه تدارکاتی خیلی از تمرینات اردویی مهمتر است و اگر مبارزه نداشته باشیم، مثل این است که بیهوده تمرین کرده‌ایم.

المپین بوکس ایران ادامه داد: تیم های قدرتمندی همانند قزاقستان و ازبکستان در رقابتهای جهانی 7،8 مدال طلا می گیرند ولی باز هم برای آماده نگه داشتن بوکسورهای خود همیشه اردوهای مشترک با دیگر کشورها برگزار می‌کنند. اگر این دو تیم در پیکارهای جهانی مدال نگیرند و قهرمان نشوند، یک جا کار ایراد دارد و در حق آنها ظلم شده است. چطور بدون هیچ بازی تدارکاتی انتظار داریم ورزشکاران‌مان مدال بگیرند؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول