اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

از آمریکا انتقام خواهیم گرفت

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبرى انتقام ما از آمریکا به خاطر شهادت شهید سلیمانى گرفته خواهد شد، گفت: علت حسادت وکینه دشمنان نسبت به جمهورى اسلامى ایران قوى شدن و موفقیت در عرصه‌هاى مختلف است.

از آمریکا انتقام خواهیم گرفت

به گزارش خبرگزارى فارس از رودهن، سرهنگ علیرضا حیدرنیا جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران شامگاه یکشنبه در همایش گرامیداشت پیشکسوتان عرصه جنگ و شهادت در اردوگاه سیدالشهداء(ع) آبعلى اظهار کرد: امروز ایران ما به عنوان ام القراى جهان اسلام تبدیل به یک ضلع از اضلاع جهان شده است.

وى افزود: این زیبنده کشور ما نیست که یک ضلع از اضلاع قدرت جهان در موضوع معیشت واقتصاد خود براى  با کرامت‌ترین مردم دنیا مشکل داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ادامه داد: امروز جمهورى اسلامى ایران به مسئله شماره یک جبهه استکبار تبدیل شده و علت حسادت وکینه دشمنان نسبت به جمهورى اسلامى ایران قوى شدن و موفقیت در عرصه‌هاى مختلف است و به فرموده مقام معظم رهبرى انتقام ما از آمریکا به خاطر  شهادت شهید سلیمانى گرفته خواهد شد.

سرهنگ حیدرنیا عنوان کرد: هر کسى که امروزه در کشور ما مسؤولیتى دارد مرهون و مدیون شهدا است و اگر در ایفاى نقش خود و اعتلاى انقلاب کوتاهى کنیم به خون شهدا خیانت کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه علت پیروزى در دفاع مقدس این بود که رزمندگان پیام امام خمینى(ره) را پیام خدا مى‌دانستند، خاطرنشان کرد: ولى فقیه در امتداد ولایت رسول الله است پس چرا امروز ما از سخنان رهبرى پیروى نمى‌کنیم مگر غیر از این بوده که هرگاه به سخنان حضرت امام خامنه‌اى و امام خمینى(ره) توجه کردیم در آن راه موفق بودیم و هرگاه که پیروى نکردیم با مشکلات اساسى روبه‌رو شدیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول