اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

جزئیات اصابت راکت طرف‌های درگیر در قره‌ باغ به خاک ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ شرقی، گفت: در رابطه با مبدأ پرتاپ راکت مورد اصابت در منطقه خداآفرین از سوی طرف‌های درگیر در منطقه قره‌باغ جمهوری آذربایجان از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری خواهد شد.

جزئیات اصابت راکت طرف‌های درگیر در قره‌ باغ به خاک ایران

علیار راستگو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص جزئیات اصابت یک فروند راکت در یکی از روستاهای مرزی استان، اظهار داشت: به دنبال تنش‌های نظامی به‌وجود آمده بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در رابطه با مناقشه قره‌باغ و تبادل آتش یک فروند راکت عمل کرده در به اراضی غیرمسکونی روستای خلف‌بیگلو در بخش گرمادوز  از توابع شهرستان خداآفرین اصابت کرده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بر اصابت این راکت هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشته است، افزود: در راستای تامین امنیت منطقه تدابیر لازم از طریق فرماندهی مرزبانی پیش‌بینی شده و منطقه به‌صورت کامل رصد می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ شرقی در خصوص مبدأ پرتاب راکت خاطرنشان کرد: با توجه به عمل نکردن راکت مبدأ راکت مشخص نشده اما تدابیری اندیشیده شده پس از بررسی تیم‌های ارزیابی موضوع بعد از انجام اقدامات قانونی از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری شود.

انتهای پیام/60025/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول