اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آبان ۹۹؛ وعده مسؤولین برای تکمیل شبکه فاضلاب مهرشهر بیرجند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه در حال حاضر چهار پیمانکار اجرایی در منطقه مهرشهر فعال می‌باشند، گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی اولویت‌های تعیین‌شده، شبکه فاضلاب مهرشهر تا پایان آبان ماه اجرا خواهد شد.

آبان ۹۹؛ وعده مسؤولین برای تکمیل شبکه فاضلاب مهرشهر بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدکمال‌الدین میرجعفریان ظهر امروز در بازدید از پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب مهرشهر بیرجند اظهار داشت: این بازدید در راستای جلسه هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی در خصوص توسعه زیرساخت‌های شمال شهر بیرجند انجام شده است.

توجه ویژه استاندار به رفع نیازهای شمال شهر بیرجند

وی ضمن بررسی روند اجرای پروژه، از توجه ویژه استاندار به رفع نیازهای منطقه شمال شهر بیرجند گفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: اجرای این پروژه زیرساختی مهم، بخش عمده‌ای از مشکلات شمال شهر را مرتفع می‌کند.

میرجعفریان یادآور شد: اجرای پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب و اتصال واحدهای مسکونی به شبکه از مطالبات مردم منطقه است که در برنامه‌های اجرایی استان و دستگاه متولی قرار دارد.

 اجرای پروژه فاضلاب مهرشهر در اولویت اجرا 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان‌جنوبی نیز در این بازدید گفت: با توجه به اولویت‌های تعیین‌شده توسط معاونت عمرانی استانداری و شهرداری بیرجند در خصوص آسفالت معابر خاکی شهر، اجرای پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب و بهبود شرایط در مسیرهای خاکی منطقه مهرشهر در اولویت اجرا قرار گرفته است.

حسین امامی با تأکید بر اینکه در حال حاضر چهار پیمانکار اجرایی در منطقه مهرشهر فعال می‌باشند، اضافه کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی اولویت‌های تعیین‌شده، شبکه فاضلاب مهرشهر تا پایان آبان ماه اجرا خواهد شد.

وی افزود: حجم شبکه جمع‌آوری فاضلاب مهرشهر بیش از ۶۴ کیلومتر است که تاکنون ۳۷ کیلومتر از این پروژه اجرایی شده و ۲۷ کیلومتر آن باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان‌جنوبی عنوان داشت: با قراردادهای منعقده و پیش‌بینی اعتبار ۲۳۶ میلیارد ریالی، اتمام شبکه جمع‌آوری فاضلاب در مناطق باقیمانده مهرشهر در دستور کار این شرکت قرار دارد و به جد دنبال می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول