اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پرهیزکار: نباید از زمان کم باقیمانده تا جام ملتها غافل شویم

رییس کمیته فوتسال توضیحاتی درباره برنامه های آتی تیم ملی فوتسال ارائه کرد.

پرهیزکار: نباید از زمان کم باقیمانده تا جام ملتها غافل شویم

به گزارش خبرگزاری فارس، داود پرهیزکار در خصوص برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: همان‌طور که پیش از این هم اعلام شد با وجود برخی مشکلات، موفق به انجام هماهنگی‌های لازم جهت اعزام تیم ملی فوتسال به ازبکستان و انجام دو دیدار تدارکاتی شدیم. این اتفاق در شرایط فعلی بهترین اقدام ممکن است و قطعا برای تیم ملی مفید خواهد بود. در نظر داریم تا پیش از اعزام به مسابقات جام ملتهای آسیا اردو و بازی تدارکاتی دیگری نیز داشته باشیم که به احتمال زیاد در کشور کویت ،میزبان جام ملتهای آسیا باشد. البته این موضوع منوط به تامین هزینه‌های اعزام است. به همین منظور در تلاشیم با جذب حامیان مالی مانند تورنمنت فوتسال مشهد که با حضور دو تیم خارجی برگزار کردیم، تیم ملی را به کویت اعزام کنیم.

وی افزود: تیم‌های ملی رده‌های مختلف همیشه از جذب اسپانسر در تامین هزینه‌هایشان بهره بردند و اینطور نیست که این اتفاق برای نخستین بار و مختص به تیم ملی فوتسال باشد.به طور کلی اینکه دنبال تامین هزینه‌های اعزام تیم ملی فوتسال با هدف رساندن بازیکنان به حداکثر آمادگی باشیم، اتفاق مثبتی است.ضمن اینکه اکنون باید متمرکز باشیم و از زمان کم باقیمانده تا آغاز جام ملتها غافل نشویم.

رییس کمیته فوتسال که با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت‌وگو می‌کرد، خاطرنشان ساخت: هفته آینده نشست مشترکی با سرمربی تیم ملی خواهم داشت و نظر ناظم الشریعه را درباره اضافه شدن یا نشدن مربی جدید جویا خواهم شد. ما این آمادگی را داریم که در صورت درخواست سرمربی، موضوع را در کمیته فنی و توسعه بررسی کنیم. در آن صورت، گزینه های مورد نظر سرمربی بررسی خواهد شد. اما تا امروز هیچ صحبتی در خصوص این موارد انجام نشده و باقی موارد صرفا گمانه‌زنی رسانه‌ای است. ضمن اینکه تیم ملی فوتسال با همین کادر فنی فعلی عازم ازبکستان خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول