اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اتمام پروژه توسعه عمرانی امام‌زاده صالح کوتاه در شهرستان کوهرنگ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از اتمام پروژه توسعه عمرانی امام‌زاده صالح کوتاه در شهرستان کوهرنگ با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

اتمام پروژه توسعه عمرانی امام‌زاده صالح کوتاه در شهرستان کوهرنگ

حجت‌الاسلام حسن امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اتمام پروژه توسعه عمرانی امام‌زاده صالح کوتاه در شهرستان کوهرنگ گفت: 6 باب سرویس بهداشتی و حمام در این امام‌زاده از محل اعتبارات جاری اوقاف و نذورات، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال ساخته شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این عملیات ساخت و ساز که به منظور محرومیت‌زدایی مناطق محروم و توسعه عمرانی امامزاده بوده، از بهترین و مرغوب‌ترین مصالح و ابزارآلات اعم از کاشی، سرامیک، شیشه و ... استفاده شده و لوازم و شیرآلات هم از باکیفیت‌ترین اجناس برای استفاده اهالی و زائرین این امامزاده استفاده شده است.

اهدای 20 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان دهستان موگویی

وی اظهار داشت: در سفر دو روزه به موگویی که به همراه معاونین اوقاف انجام گرفت، از مدرسه روستای موگویی بازدید به عمل آمد و در راستای اجرای طرح مهر تحصیلی 20 بسته لوازم‌التحریر شامل کیف، انواع دفتر، نوشت‌افزار و مداد رنگی از محل اجرای نیات واقفین تأمین و به دانش‌آموزان این مدرسه اهدا شد.

انتهای پیام/68031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول