اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

معیار و ملاک عمل مسوولان برای خدمت به مردم باید خانواده شهدا باشند

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه معیار و ملاک عمل مسوولان برای خدمت به مردم باید خانواده شهدا باشند، گفت: مکلف هستیم به محضر تمام خانواده شهدا و جانبازان برسیم و از آنها قدردانی کنیم، سختی‌های ایثارگران و جانبازان طی چندین سال به هیچ شکلی قابل جبران نیست.

معیار و ملاک عمل مسوولان برای خدمت به مردم باید خانواده شهدا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل‌اللهی در دیدار با خانواده شهید محمدرضا فخیمی شهید مدافع حرم با بیان اینکه در مقابل کسانی که فرزندان خود را در راه دفاع از میهن اسلامی فدا کردند مدیون هستیم، اظهار داشت: دستگاه قضایی استان در راستای تحقق اهداف شعائر شهدا خود را متعهد به تامین امنیت و آرامش مردم می‌داند.

وی افزود: شهدا و ایثارگران با تأسی از مکتب ائمه معصومین (ع) و مخصوصا عشق به سیدالشهدا ابا عبدالله الحسین (ع) جان خود را برای دفاع از اسلام فدا کردند.

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا بالاترین اجر و پاداش را دارد، بیان کرد: مکلف هستیم به محضر تمام خانواده شهدا و جانبازان برسیم و از آنها قدردانی کنیم، چرا سختی‌های ایثارگران و جانبازان طی چندین سال به هیچ شکلی قابل جبران نیست.

وی با بیان اینکه معیار و ملاک عمل مسوولان برای خدمت به مردم باید خانواده شهدا باشند، یادآور شد: خانواده شهدا حق بزرگی به گردن همه دارند.

انتهای پیام/60025/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول