اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فرهنگی: مسؤولان از هدایت سرمایه مردم به سمت تولید حمایت کنند

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: در روزهای اخیر شاهد هدایت سرمایه‌های مردم به سمت تولید بودیم که لازم است مسوولان با حمایت‌های جدی و ارائه تسهیلات به تداوم این حرکت و توسعه آن کمک کنند.

فرهنگی: مسؤولان از هدایت سرمایه مردم به سمت تولید حمایت کنند

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: در روزهای اخیر شاهد هدایت سرمایه‌های مردم به بخش تولید بوده‌ایم و این مسأله در این روزها محسوس بوده است.

وی افزود: حال که این حرکت از سوی مردم آغاز شده، لازم است تا مسؤولان هم با حمایت‌ها و ارائه تسهیلات به مردم و سرمایه‌گذاران موجب توسعه بیشتر این حرکت و تداوم آن شوند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: فعالیت اقتصادی مثبت زمانی است که نقدینگی و سرمایه‌ها به سمت تولید هدایت شوند و ما شاهد توسعه در این بخش باشیم.

فرهنگی خاطرنشان کرد: تداوم این حرکت و توسعه در حوزه فعالیت شهرک‌های صنعتی کمک شایانی به بخش تولید، اقتصاد و اشتغال کشور می‌کند و درواقع با به راه افتادن این بخش چند مشکل دیگر ما در حوزه اقتصادی همچون بیکاری و... مرتفع می‌شود.

وی در پایان گفت: از سوی دیگر ما شاهد سرمایه گذاری مردم در بورس هستیم که این نیز درواقع هدایت سرمایه‌ها از بازارهای کاذب به سمت تولید است و می‌تواند کمک موثری به بخش تولید داشته باشد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول