اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نفرات برتر مسابقات سرعت موتورسواری آزاد معرفی شدند

دومین دوره از سری مسابقات سرعت موتورسواری آزاد در پیست یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

نفرات برتر مسابقات سرعت موتورسواری آزاد معرفی شدند

‌به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ‌دومین دوره مسابقات سرعت موتورسواری آزاد استان به مناسبت هفته دفاع مقدس و با شرکت 80 موتور سوار در هفت کلاس برگزار گردید. 

‌رئیس هیأت  موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی، در رابطه با این مسابقات ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: دور دوم مسابقات سرعت موتورسواری آزاد استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار گردید و در آن  تمامی کلاس‌ها حضور داشتند.

‌سیامک امیرخیزی ادامه داد: با توجه به اینکه موتور سواری ۱۲۵ حدود سه ماه از تشکیل و فعالیت رسمی آن می‌گذرد برای سومین بار مسابقات کلاس 125 برگزار می‌شود، چرا که به عنوان  کلاس پایه برای موتورسواری محسوب می‌شود و سعی داریم با جذب جوانان و استعداد‌های برتر  و  برگزاری  پی در پی  و مداوم این  دوره‌ها، قهرمانانی را جهت معرفی به تیم ملی پرورش دهیم.

‌وی در ادامه  افزود: در این دوره از مسابقات، 80 موتورسوار در هفت کلاس 125 آقایان و بانوان، کلاس 600، هزار، آزاد و فوق سنگین شرکت کردند که درپایان این دوره از رقابت‌ها، وحید رامین‌راد، یونس عقیلی، علی عقیلی، عباس فرجی، مهدی قلیزاده و خانم عقیلی‌ ‌عناوین اول را در کلاس‌های خود کسب کردند. 

‌امیرخیزی‌ با اشاره به اهمیت این مسابقات عنوان کرد: هر چند برگزاری  مسابقات موتور‌سواری و اتومبیلرانی هزینه  و زحمات و مشکلاتی دارد و هماهنگی‌های زیادی را می‌طلبد ولی تقویت و ارتقاء  کیفیت مسابقات و معرفی کامل این رشته و در نهایت شور و نشاط اجتماعی و سلامت روح و روان جوانان و ایجاد هنجار در جامعه موضوعی قابل توجه است که  ما را به فعالیت‌های بیشتر ترغیب می‌نماید.

‌امیدواریم بتوانیم  با برگزاری چنین مسابقاتی و همدلی اعضا و حمایت‌های مسولان ذی‌ربط به آرمان‌هایمان جامع عمل بپوشانیم همچنین در میادین ورزشی کشوری و بین‌المللی ورزشکاران‌مان  مطرح گردند.

‌ امیرخیزی در آخر یادآوری نمود: این مسابقات به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد تا یاد و خاطره قهرمانان و حماسه‌سازانی که در راه دفاع از وطن جان‌فشانی کردند، زنده نگه‌داشته و برای حفظ آرمان‌های شهدای دفاع مقدس مسابقاتی با این عنوان برگزار نمائیم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول