اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

امسال، ۴۵ درصد از نهاده‌‌های دامی از طریق ارز دولتی و مابقی با ارز آزاد تامین خواهند شد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با اشاره به مشکل تامین نهاده‌های دامی، گفت: امسال، ۴۵ درصد از نهاده‌ها از طریق ارز دولتی و مابقی با ارز آزاد تامین خواهند شد که این امر لزوم ورود بخش خصوصی و همکاری دو جانبه دولت با این بخش را نمایان می‌کند.

امسال، ۴۵ درصد از نهاده‌‌های دامی  از طریق ارز دولتی و مابقی با ارز آزاد تامین خواهند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس ژائله به همراه عضو هیات نمایندگان و دبیرکل این اتاق برای تبریک کسب رتبه برتر سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی در جشنواره شهید رجایی، در دفتر رئیس این سازمان حضور یافتند.

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز به همراه مسعود بنابیان، عضو هیات نمایندگان و مهدی قهرمانی، دبیرکل اتاق قبل از ظهر پنجشنبه با حضور در دفتر رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و کسب رتبه برتر این سازمان در جشنواره شهید رجایی را تبریک گفتند.

وی در این دیدار با قدردانی از همکاری‌های دوجانبه بخش خصوصی و فعالان بخش کشاورزی استان اظهار داشت: بارها جلساتی با حضور مسوولان بخش کشاورزی و فعالان بخش خصوصی تشکیل شده و طی آن، مشکلات حوزه کشاورزی احصا و مورد بررسی دوجانبه قرار گرفته است که اتاق بازرگانی و بخش خصوصی استان آمادگی خود را برای همکاری بیش از پیش در حوزه کشاورزی اعلام می‌کند.

ژائله در ادامه با اشاره به مشکل تامین نهاده‌های دامی، گفت: امسال، ۴۵ درصد از نهاده‌ها از طریق ارز دولتی و مابقی با ارز آزاد تامین خواهند شد که این امر لزوم ورود بخش خصوصی و همکاری دوجانبه دولت با این بخش را نمایان می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز، افزود: فعالان بخش خصوصی استان آماده سرمایه‌گذاری و انجام مقدمات لازم برای واردات نهاده‌های دامی هستند، هر چند در این میان نیازمند حمایت دولت و تسهیل امور مربوطه خواهیم بود.

وی با تاکید بر آماده بودن فضای استان برای هر گونه فعالیت اقتصادی، تصریح کرد: خوشبختانه همدلی خوبی مابین نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان‌شرقی، مسوولان دولتی و فعالان بخش خصوصی به وجود آمده که باید از این فضا برای ارتقاء استان بهره برد.

فعالیت   ۷۲۰ واحد مرغداری در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار با قدردانی از همکاری‌های همه‌جانبه بخش خصوصی استان و اتاق بازرگانی تبریز از بخش کشاورزی، متذکر شد: بخش خصوصی همواره در موقعیت‌های حساس یاریگر بخش کشاورزی بوده است که در این زمینه از تمامی فعالان بخش خصوصی قدردانی می‌کنیم.

اکبر فتحی در ادامه با اشاره‌ای به موضوع نهاده‌های دامی نیز یادآور شد: هم اکنون ۷۲۰ واحد مرغداری در استان فعالیت می‌کنند که قطعا تامین نهاده‌های دامی این واحدها در شرایط موجود با چالش‌هایی روبه‌ رو خواهد بود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، خاطرنشان کرد: دولت از هر گونه فعالیت بخش خصوصی برای تامین نهاده‌های دامی حمایت لازم را خواهد داشت و مشکلات موجود در این زمینه را به گوش مسوولان کشوری خواهیم رساند.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول