اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

کارخانه: هراز غافلگیرمان کرد/ داوری در نتیجه بی‌تاثیر بود

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: در هفته چهارم و مقابل هراز آمل غافلگیر شده و نتیجه را واگذار کردیم.

کارخانه: هراز غافلگیرمان کرد/ داوری در نتیجه بی‌تاثیر بود

مصطفی کارخانه در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شکست 3 بر 2 مقابل هراز آمل در هفته چهارم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تا پایان هفته سوم ما شرایط خوبی داشتیم و شکستی را تجربه نکردیم. فکر می‌کنم نیاز بود که ما نخستین شکست خود را تجربه کنیم که بتوانیم زودتر خود را جمع و جور کنیم.

وی ادامه داد: بازی ما مقابل هراز بسیار جذاب بود و فکر می کنم تماشاگرانی که این مسابقه را دیدند، لذت بردند. به اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم هراز بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. هرازی‌ها بازی را بهتر از ما شروع کردند، اما در ادامه تغییراتی در ترکیب تیم خود ایجاد کردیم که توانستیم به بازی برگردیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: لیگ امسال بسیار سخت است. خیلی از کارشناسان چند تیم را برتر از سایر تیم‌ها می‌دانند، اما من اعتقاد دارم که تمام تیم‌ها می‌توانند خطرناک و شگفتی‌ساز باشند. هنوز اول راه هستیم و مسابقات به قول معروف جا نیفتاده است. پس از شکست مقابل هراز ما زمان داریم که نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

کارخانه درمورد عملکرد تیم داوری در دیدار تیم‌های هراز و سایپا، گفت: شاید این جمله تکراری باشد، اما اشتباهات داوری جزئی از یک مسابقه است. قبلاً هم گفته‌ام همانطور که ممکن است بازیکنان یا مربیان اشتباه کنند، داور هم دچار اشتباه می‌شود. عملکرد داور تاثیری روی نتیجه مسابقه نداشت.

وی افزود: تیم هراز بازیکنان و مربیان خوبی در اختیار دارد و می‌توان در جمع مدعیان قرار بگیرد. آنها با عملکرد خود ما را غافلگیر کردند. آنها دو شکست در هفته‌های گذشته داشتند و می‌خواستند هرطوری که شده ما را شکست دهند و به همین دلیل جنگنده ظاهر شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول