اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فلاح‌زاده: بدون اختلاف از سایپا جدا شدم/ از تراکتور و آلومینیوم پیشنهاد دارم

دروازه بان فصل گذشته سایپا گفت: هیچ‌گونه اختلافی با ابراهیم صادقی نداشتم و خودم ترجیح دادم از سایپا بروم امیدوارم در تیم جدید شرایط برای من بهتر شود.

فلاح‌زاده: بدون اختلاف از سایپا جدا شدم/ از تراکتور و آلومینیوم پیشنهاد دارم

حامد فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تسویه حساب خود به باشگاه سایپا اظهار داشت: کارهای تسویه حساب خود را با سایپا انجام دادم و قرار است تا شنبه مسئولان این باشگاه درباره نحوه پرداخت پول من جواب بدهند. آنچه که مربوط به من می‌شد انجام دادم و اکنون برخی کارهای اداری مانده که از سوی مدیران سایپا باید انجام شود.

وی درباره دلیل جدایی خود از تیم سایپا گفت: به هر حال جدایی سایپا برای من که سالها در این تیم حضور داشتم سخت بود اما پس از بررسی‌هایی که انجام داده امسال تصمیم گرفتم در تیم دیگری بازی کنم و کار خود را در یک باشگاه جدید ادامه بدهم.

دروازه‌بان سابق تیم سایپا درباره اینکه آیا جدایی‌اش از این تیم تصمیم شخصی بوده یا کادرفنی سایپا چنین نظری داشته اظهار داشت: هیچ‌گونه اختلافی با ابراهیم صادقی نداشتم و خودم ترجیح دادم از سایپا بروم امیدوارم در تیم جدید شرایط برای من بهتر شود. همیشه به صادقی ارادت داشته و خیلی هم وی را دوست دارم. امیدوارم این مربی جوان در سال آینده هم بتواند در سایپا نتایج خوبی کسب کند. به هر حال تجربه کردن فضای جدید برای من نیاز بود.

فلاح‌زاده درباره پیشنهادهایی که از تراکتور و آلومینیوم اراک دریافت کرده توضیح داد: مدیر برنامه‌هایم صحبت‌هایی را با تراکتور و آلومینیوم انجام داده و برای من فرقی ندارد که به کدام بروم. هر تیمی باشد کار خودم را انجام می‌دهم و به هر تیمی بروم با تمام وجود در آن تلاش خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هر دو تیم در فوتبال ایران قابل احترام هستند ولی تاکنون تصمیم قطعی‌ام را نگرفته‌ام. آلومینیوم و تراکتور تیم‌های پرطرفداری هستند. هر بازیکنی که به تیم‌های آلومینیوم یا تراکتور برود باید با افتخار برای این تیم‌ها بازی‌ها کند.

دروازه‌بان سابق تیم‌های نفت و سایپای تهران درباره اینکه آیا ملاکش برای این تیم ثابت بازی کردن است گفت: به هر تیمی که بروم سرمربی باید درباره استفاده از من در ترکیب اصلی تصمیم بگیرد. اگر وی صلاح بداند مرا جزو دروازه‌بان اصلی در زمین می‌فرستد در غیر این‌صورت هم روی نیمکت می‌نشینم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول