اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

۷۵ درصد بیکاران موجود قبلا شاغل بودند

مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، گفت: ۷۵ درصد بیکاران موجود قبلا شاغل بودند و تنها ۲۵ درصد بیکاران جدیداً وارد بازار کار می‌شوند که تلاش می‌شود ضمن حفظ شرایط موجود زمینه‌های اشتغال جدید را در استان و در بخش‌های مختلف فراهم کنیم.

۷۵ درصد بیکاران موجود قبلا شاغل بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین فتحی در دیدار با مدیران داروسازی زهراوی با بیان نقش راهبردی صنایع داروسازی در تامین نیاز دارویی کشور اظهار کرد: داروسازی زهراوی با وجود مدیریتی متعهد، متخصص و توانمند با بهره‌مندی از دانش و تجربه بالای مدیران و کارکنان در تولید داروهای خاص در کشور جزو شرکت‌های برتر دارویی کشور و منطقه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم منابع انسانی در موفقیت‌های این شرکت، افزود: باید به منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه نگاه کنیم و ارزش‌گذاری و توجه به این سرمایه عظیم بدون تردید موجب بهره‌وری تولید می‌شود گویای مدیریت توانمند در عرصه کار و تولید است.

فتحی با بیان ویژگی‌های بازار کار  با تاکید بر اینکه در وضعیت کنونی تثبیت اشتغال مهم‌تر از ایجاد اشتغال است، یادآور شد: ۷۵ درصد بیکاران موجود قبلا شاغل بودند و تنها ۲۵ درصد بیکاران جدیداً وارد بازار کار می‌شوند که تلاش می‌شود ضمن حفظ شرایط موجود زمینه‌های اشتغال جدید را در استان و در بخش‌های مختلف فراهم کنیم. 

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول