اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اجرا یا عدم اجرای برخی پروژه‌ها خیانت در شهر تبریز است/ سرمایه‌های شهرداری دست چه کسانی است

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار، گفت: در گذشته برخی سرمایه‌های شهرداری به دست برخی از افراد افتاد که متاسفانه در این زمینه چندان تبحر نداشته و امروز شاهد پروژه‌های نیمه تمامی هستیم که در نتیجه انتخاب این افراد به عنوان سرمایه‌گذار بلاتکلیف مانده است.

اجرا یا عدم اجرای برخی پروژه‌ها خیانت در شهر تبریز است/ سرمایه‌های شهرداری دست چه کسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محرم محمدزاده ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دنیای امروز هر کشور یا شهری که در آن سرمایه‌گذاری صورت گرفته باشد در زمینه‌های مختلف موفق‌تر از دیگر کشورها و شهرهاست.

وی افزود: امروز آذربایجان و تبریز سرمایه‌گذاران بسیاری دارند که تعدادی از این سرمایه‌گذاران در شهر تبریز و تعدادی از این عزیزان در خارج از کشور سکونت دارند.

محمدزاده تصریح کرد: در شورای اسلامی شهر تبریز ما به موضوع سرمایه‌گذاری با دقت و وسواس خاصی توجه داریم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، اضافه کرد: هدف از این امر حفظ سرمایه و سرمایه‌گذاران است، چرا که برخی از این سرمایه‌ها در دسترس و برخی دیگر سالهاست که به عنوان ذخایر معنوی یک شهر در آن شهر قرار دارد.

محمدزاده افزود: در گذشته برخی سرمایه‌های شهرداری به دست برخی از افراد افتاد که متاسفانه در این زمینه چندان تبحر نداشته و امروز شاهد پروژه‌های نیمه تمامی هستیم که در نتیجه انتخاب این افراد به عنوان سرمایه‌گذار بلاتکلیف مانده است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر تبریز پیش از هر چیز در خصوص رزومه افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در شهر تبریز را دارند تحقیقاتی  انجام می‌دهد، متذکر شد:  نظارت بر این امور از وظایف کمیسیون تحقیق و نظارت است که با توجه به رسالت خود نظارت  بیشتری نسبت به دیگر کمیسیون‌ها بر امور دارد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار  با اشاره به اینکه اجرای برخی پروژه‌ها و یا برعکس در برخی موارد با عدم اجرای برخی پروژه‌ها خیانت به شهرمان است، تاکید کرد: برای مثال اموال شهرداری با نظارت کمیسیون تحقیق، ارزیابی و نظارت در دسترس افراد واجد شرایط قرار می‌گیرد.

محمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شفافیت شورا در نظارت بر امور اضافه کرد: واقعیت این است که شورا در یک اتاق شیشه‌ای به‌صورت شفاف در حال خدمت به شهروندان است.

وی یادآور شد: هرچند اجرای برخی پروژه‌ها مورد نقد شوراست اما در واقع اصلی‌ترین هدف توسعه شهر است.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول