اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

محمودی: برای میرفخرایی احترام قائلم و نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم/آلکنو گزینه خوبی است

عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال گفت: برای میرفخرایی که از قدیمی‌ها و صاحب‌نظران والیبال است احترام زیادی قائلم و نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم.

محمودی: برای میرفخرایی احترام قائلم و نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم/آلکنو گزینه خوبی است

بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد روند انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: کمیته فنی مشورت دهنده است. در جلساتی که داشتیم چند گزینه را معرفی کردیم تا فدراسیون از آنها برنامه بگیرد. پس از آن بازهم کمیته فنی شرایط مربیان را بررسی خواهد کرد. ما به عنوان اعضای کمیته فنی ماموریت مان مشورت دادن به فدراسیون است تا در نهایت فدراسیون بتواند بهترین تصمیم را بگیرد.

وی درمورد اینکه چه زمانی سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد، خاطرنشان کرد: زمانی برای انتخاب سرمربی تعیین نشده است. شنیده‌ام فدراسیون با تمام گزینه‌ها مذاکراتی انجام داده است و فکر می‌کنم این وظیفه فدراسیون است تا برای اقدامات بعدی زمینه‌سازی کند.

عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال درمورد اظهارات میرفخرایی، سخنگوی فدراسیون مبنی بر اینکه گزینه‌هایی را مطرح کردیم تا آلکنو تصور نکند، تنها گزینه مدنظر فدراسیون است، عنوان کرد: من نمی‌دانم میرفخرایی دقیقاً چه صحبت‌هایی را مطرح کرده است. او از قدیمی‌های والیبال بوده و همیشه در کنار این رشته حضور داشت. احترام زیادی برای میرفخرایی قائل هستم، اما باید بین گزینه‌ها رقابت ایجاد شود تا فکر نکنند تنها گزینه هستند.

محمودی افزود: شرایطی که داریم همچون مزایده است و هر کسی که بهترین شرایط را داشته باشد انتخاب می‌شود. گفته می‌شود سرمربی آینده تیم ملی قرار است فروردین ماه یا اردیبهشت به ایران بیاید. می‌دانیم که او زمان کافی در اختیار ندارد، اما می‌تواند از طریق دستیاران خود برنامه ریزی کند. اگر زودتر بیاید خیلی خوب است؛ البته باید این مطلب را هم درنظر داشته باشیم ما هم نمی توانیم زودتر از این تاریخ اردو برگزار کنیم. تنها 10درصد ترکیب تیم نامشخص است، اما اعتقاد دارم که می‌توانیم تا 30درصد از جوانان استفاده کنیم.

پیشکسوت والیبال ایران درمورد اینکه بازیکنانی همچون معروف و غفور هنوز تیم باشگاهی ندارند، تصریح کرد: من در کمیته فنی هم گفتم که باید عملکرد بازیکنان را زیرنظر داشته باشیم تا افت نکنند. معروف و غفور ستاره‌های تیم ملی هستند که هنوز تیم باشگاهی ندارند. آنها جز بهترین‌های دنیا هستند و بهتر است که زودتر برای تیم باشگاهی خود تعیین تکلیف کنند. فکر می‌کنم آنها تمرینات خود را دنبال کنند، اما بهتر است که در شرایط مسابقه هم قرار بگیرند.

وی در مورد اینکه پیش از این عنوان کرده بود اگر آلکنو تنها گزینه فدراسیون است، تشکیل کمیته فنی کار صحیحی نبوده  و میرفخرایی هم نسبت به این اظهارات واکنش نشان داده است؛ تصریح کرد: همچنان اعتقاد دارم که اگر این اتفاق افتاده باشد، اشتباه است، اما فکر نمی‌کنم فداسیون این کار را کرده باشد. به هر حال باید شرایط مالی، اهداف و توانمندی مربی را مدنظر داشته باشیم. آلکنو مربی خیلی خوب و جز مربیان مطرح دنیا است، اما کمیته فنی برای چه کاری تشکیل شده است؟ درمورد میرفخرایی هم باید بگویم که من به همه اعضای کمیته فنی احترام می‌گذارم. او جز قدیمی‌ها و صاحب نظر است. نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول