اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بازتاب درخشش تیاگو در مطبوعات انگلیس

مطبوعات انگلیس بعد از بازی نخست و عالی تیاگو آلکانترا برای لیورپول از هافبک تیم ملی اسپانیا و عضو سابق بایرن مونیخ به نیکی تعریف کردند.

بازتاب درخشش تیاگو در مطبوعات انگلیس

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته تیاگو آلکانترا، هافبک 29 ساله عضو تیم ملی فوتبال اسپانیا، موفق شد نخستین بازی را برای تیم فوتبال لیورپول در لیگ برتر انجام دهد.

وی که تا چند روز قبل بازیکنی با سابقه در تیم بایرن مونیخ آلمان بود، در ازای 30 میلیون یورو به انگلیس آمد و شاگرد یورگن کلوپ شد.

در این حال بعد از تنها چند جلسه تمرینی، حتی به ترکیب تیمش راه یافت. زیرا در آغاز نیمه دوم بازی با چلسی به خواست کلوپ به میدان رفت و بازی درخور توجهی نیز ارائه کرد.

زیرا رسانه ها عنوان کردند 75 پاس در مدت 45 دقیقه حضورش به هم تیمی ها داده که این از عملکرد 90 دقیقه ای تک تک بازیکنان چلسی بالاتر بوده است.

به همین دلیل بود که کلوپ بعد از بازی از شاگرد جدیدش به نیکی در مصاحبه با رسانه ها یادکرد.

البته امروز نیز حضور درخشان وی در رسانه های انگلیس بازتاب داشت تا جایی این منابع در موردش چنین نوشتند:

*روزنامه لیورپول اکو:

تیاگو به زمین آمد و اولین بازیش را انجام داد. این حضور آنقدر راحت و بی دغدغه بود که به نظر آمد او مدت های مدید است که در کنار این بازیکنان در حال بازی کردن است و لیورپول حکم خانه اش را دارد.

*روزنامه دیلی میرر:

خلق رکورد برای تیاگو فقط 45 دقیقه زمان برد. او 75 پاس سالم داد؛ چیزی که هیچیک از بازیکنان چلسی در 90 دقیقه به آن نرسیدند.

*روزنامه سان:

تیاگو آلکانترا، اولین بازی خود را برای لیورپول کرد. 45 دقیقه در زمین بود و رکورد پاس را خلق کرد و از این طریق باعث شرمساری بازیکنان چلسی شد.

*سایت ESPN:

تقریبا 3 ماه تامل و طفره رفتن های لیورپول برای خرید تیاگو طول کشید تا اینکه عاقبت وارد عمل شد و این بازیکن را در ازای 30 میلیون یورو از بایرن مونیخ جذب کرد. او 45 دقیقه برابر چلسی در زمین حاضر بود و با 75 پاس آنقدر درخشید تا همه را به فکر بیندازد چرا لیورپول این همه مدت دنبالش بود.

*روزنامه دیلی اکسپرس:

تیاگو با بازی درخشانی که برای لیورپول در اولین حضورش کرد، نه فقط باعث خرسندی آنفیلدی ها شد بلکه باعث آه و حسرت منچسترسیتی شد.او چنان پخته و کارآمد در مرکز خط میانی لیورپول بازی کرد که گویی تمام دوران فوتبالش را در این تیم انگلیسی پشت سرگذاشته است.

*دیلی استار:

تیاگو آلکانترا با بازی که انجام داد، ثابت کرد حتی یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول باید زودتر از این ها برای به خدمت گرفتنش اقدام می کرد و تعلل به خرج نمی داد.کلوپ به هواداران گفته بود، منتظر هماهنگ شدن سریع تیاگو نباشند و اجازه بدهند هافبک 29 ساله با فضا خو بگیرد اما حتی کلوپ در این زمینه هم ظاهرا دچار خطا شد. زیرا هافبکش آمد و 75 پاس داد.

*دیلی تلگراف:

تیاگو با این بازی نخست و 45 دقیقه ای ثابت کرد برای لیورپول پرستاره یک نعمت است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول