اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب شهری مجن؛ همچنان در انتظار تحقق!

شهردار مجن گفت: اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب شهری مجن پس از سال‌ها همچنان در انتظار تحقق است.

اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب شهری مجن؛ همچنان در انتظار تحقق!

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، پرویز محمدزمانی صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان شاهرود با اشاره به مشکلات شهر مجن اظهار کرد: طرح جمع‌آوری فاضلاب شهری مجن که سال ۱۳۷۵ فاز مطالعاتی آن آغاز شده، همچنان محقق نشده و نیاز ما به فاضلاب به علت وضعیت پلکانی و عدم حفر چاه عمیق در این شهر ضروری است.

وی آسفالت جاده تنگه داستان مجن که مشکلاتی برای کشاورزان مجاور این جاده ایجاد کرده است را یادآور شد و خواستار آسفالت آن با توجه به مصوبات سفر استاندار سمنان شد.

شهردار مجن همچنین به احداث مجتمع دام سبک که از مصوبات سفر استاندار سمنان در سال گذشته بود، اشاره کرد و گفت: به علت عدم تخصیص آب از سد نعیم‌آباد به این مجتمع این پروژه نیز مسکوت مانده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مجن هم در این نشست با تأکید بر توقعات زیاد مردم بر آسفالت جاده تنگه داستان مجن که معضلی برای این شهر شده تأکید کرد و افزود: این جاده ۱۱ کیلومتر است که در مجاورت آن باغ‌ها و زراعت مردم قرار دارد و به آنها آسیب وارد می‌شود و امسال قرار بوده پنج کیلومتر آن آسفالت شود که هنوز اتفاقی نیفتاده است.

حسن یارمحمدی به محور سه‌راهی تاش- مجن- شاهرود که حادثه‌خیز است، نیز اشاره کرد و ادامه داد: اصلاح این محور مطالبه مردمی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه شغل مردم مجن کشاورزی و دامداری است و پیشنهاد ایجاد مجتمع دام سبک در منطقه که از مصوبات سفر استاندار سمنان است، مقبول مردم افتاد، گفت: مخالفت اداره آب منطقه‌ای در تأمین آب این مجتمع از سد نعیم‌آباد سبب مسکوت ماندن این پروژه شده و با توجه به اینکه با ایجاد این مجتمع همه دام‌های سبک از داخل شهر جمع می‌شود، باید فکری به حال این موضوع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مجن همچنین به سنگ‌شکن این شهر و تسریع در واگذاری معدن آن اشاره کرد و خواستار رفع سریع‌تر این مشکلات شد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول