اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تذکر نمایندگان به حاجی میرزایی به خاطر دریافت وجوه غیرقانونی لباس فرم مدارس

تعداد 28 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش لزوم جلوگیری از دخالت سازمان دانش‌آموزی در امر توزیع پوشاک یا فرم مدارس و دریافت وجوه غیرقانونی از اولیای دانش‌آموزان را متذکر شدند.

تذکر نمایندگان به حاجی میرزایی به خاطر دریافت وجوه غیرقانونی لباس فرم مدارس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (یکشنبه 30 شهریور 99) توسط روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

غلامعلی کوهساری نماینده مردم رامیان و آزادشهر در تذکری به رئیس جمهور خواستار رسیدگی به افزایش چند برابری قیمت کود شیمیایی و آفت‌کش‌های مورد نیاز کشاورزان شد.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به رئیس جمهور لزوم اختصاص ارز دولتی برای واردات نهاده‌های کشاورزی و به وزیر علوم لزوم افزایش نظارت بر شیوه مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی و جلوگیری از ضایع شدن حق و حقوق اساتید و کارکنان این دانشگاه را متذکر شد.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای مبارزه با کرونا در مدارس کشور با توجه به نگرانی‌های شدید خانواده‌های دانش‌آموزان شد.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در تذکری به وزیر آموزش و پرورش تعیین تکلیف کلا‌س‌های بدون معلم، مدارس زیر استاندارد و معلمین نهضت و حق التدریس شد.

علی خضریان نماینده مردم تهران به اتفاق 63 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر نیرو لزوم تأمین آب شرب منطقه بلوچستان را متذکر شدند.

سید لفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر به رئیس جمهور لزوم رسیدگی به افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی را متذکر شد.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به خاطر بخشنامه این وزارتخانه، تعیین میزان درآمد روستائیان جهت تمدید دفترچه‌های بیمه سلامت تذکر داد.

علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان به اتفاق 15 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر دادگستری خواستار بازنگری و رفع خلاءهای قوانین مبارزه با مواد مخدر شدند.

روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز به اتفاق 48 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور عنوان کردند که با توجه به تخصیص ارز 4200 تومانی به واردات نهاده‌های دامی علت عرضه آزاد سوداگرانه با چند برابر قیمت در بازار چیست؟

کیوان مرادی نماینده مردم قائم شهر در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که علت عدم اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار در خصوص قیمت‌گذاری و عرضه فولاد و فلزات رنگین و همچنین علت کمبود و افزایش قیمت این محصولات چیست؟

مهدی عسگری نماینده مردم کرج به اتفاق 33 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس جمهور ضرورت لغو مصوبه هیأت وزیران در ایجاد ممنوعیت برای مشارکت نهادهای نظامی و انتظامی و شرکت‌های تابعه آنها در مناقصات محدود را متذکر شدند.

عباس مقتدری نماینده مردم اصفهان به رئیس جمهور ضرورت رفع مشکلات بیمه دی در ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های شهدا را متذکر شد.

محمد تقی نقدعلی به اتفاق 27 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش لزوم جلوگیری از دخالت سازمان دانش‌آموزی در امر توزیع پوشاک یا فرم مدارس و دریافت وجوه غیرقانونی از اولیای دانش‌آموزان را متذکر شدند.

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد به وزیر بهداشت به خاطر توزیع رایگان اقلام پیشگیری از بارداری علی رغم ممنوعیت هزینه‌کرد بیت المال و سیاست‌های در این زمینه تذکر داد.

رضا آریانپور نماینده مردم کلاله به اتفاق 58 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد و کشاورزی به خاطر افزایش 5 برابری قیمت کود شیمیایی تذکر دادند.

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد، کشاورزی و راه و شهرسازی لزوم نظارت و کنترل بر افزایش بی رویه قیمت‌ها در تمام اقلام مورد نیاز مردم را متذکر شد.

علی آذری نماینده مردم قوچان به اتفاق 36 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس جمهور به خاطر علت بی‌توجهی به اصل سوم و سی‌ام قانون اساسی در خصوص تهیه وسایل آموزشی رایگان در دوران کرونا تذکر دادند.

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد به وزیر ورزش و جوانان به خاطر عدم نظارت بر فدراسیون‌های ورزشی و اصرار این فدراسیون‌ها در استخدام مربیان خارجی تذکر داد.

سید محسن دهنوی نماینده مردم تهران به وزیر کشاورزی لزوم رسیدگی به تأخیر در تسویه خرید تضمینی گندم کشاورزان و پایین بودن نرخ خرید تضمینی را متذکر شد.

منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری به وزیر اقتصاد لزوم ترخیص بخشی از کالا و مواد اولیه تولید تا تعیین تکلیف ارز تخصیصی توسط بانک مرکزی را متذکر شد.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین به اتفاق 32 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر علوم عنوان کرد که چرا ماده 9 قانون حمایت از حقوق معلولان در خصوص استفاده از آموزش رایگان اجرایی نمی‌شود.

انتهای پیام/                                                                                                                          

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول