اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

چمنیان مشاور فنی تراکتور می شود

سرمربی اسبق تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران به احتمال فراوان به عنوان مشاور فنی تراکتور کنار علیرضا منصوریان فعالیت می کند.

چمنیان مشاور فنی تراکتور می شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور و معرفی محمد خرمگاه و علیرضا دهقانی به عنوان دستیار، علی مهاجر و محمدرضا توکلی به عنوان آنالیروز و ادامه فعالیت دینکا آلین، مربی دروازه بان های رومانیایی در کادرفنی جدید این تیم قرار شد یک مشاور فنی باتجربه هم با منصوریان همکاری کند.

برهمین اساس حمید علیدوستی و عباس چمنیان به عنوان گزینه های حضور در این پست مدنظر منصوریان و مدیران باشگاه تراکتور بودند که به نظر می رسد با منتفی شدن حضور علیدوستی شانس فعالیت چمنیان در این سمت بیشتر است.

در همین زمینه مذاکرات خوبی با وی انجام شده و در صورت فراهم شدن شرایط، چمنیان در لیگ بیستم به عنوان مشاور منصوریان فعالیت خواهد کرد.

چمنیان سابقه سرمربیگری تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران،  پیام مشهد، نفت و گاز گچساران هم در کارنامه دارد و صعود با تیم ملی نوجوانان به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زیر 17 سال در سال 2017 جزو سوابق خوب دوران کاری این مربی مشهدی است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول