اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

محدودیت‌های شدید ژاپن برای ورزشکاران خارجی

دولت ژاپن برای ورود ورزشکاران خارجی به خاک این کشور محدودیت‌هایی را اعمال خواهد کرد.

محدودیت‌های شدید ژاپن برای ورزشکاران خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع آگاه اعلام کردند کمیته برگزاری بازی‌های توکیو محدودیت‌های ورودی 159 کشور را به دلیل بحران کرونا اعمال خواهد کرد.

انتظار می رود ورزشکاران ظرف 72 ساعت پس از ترک کشور خود، سلامت خود را کنترل کرده و آزمایش منفی ویروس کرونا را ارائه دهند. آنها پس از ورود به ژاپن دوباره مورد آزمایش قرار می‌گیرند و پس از ورود حرکات آنها کنترل و محدود می‌شود.

این انتظار وجود دارد کمیته برگزاری بازی‌ها و دولت توکیو در جلسه بعدی خود که روز چهارشنبه برگزار می‌شود در خصوص ایجاد این سیستم به توافق برسند.

ژاپن پس از اعمال محدودیت‌های شدید در ورود اتباع خارجی به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا، کاهش محدودیت‌ها را برای مسافران تجاری از تعدادی از کشورها آغاز کرده است. دولت به دنبال سیستم مشابهی برای ورزشکاران در بازی‌های تابستان آینده است.

ورزشکاران قادر خواهند بود تمرین کرده یا در مسابقات شرکت کنند به شرطی که بعد از ورود به ژاپن 14 روز در قرنطینه باشند اما رفت و آمد آنها مطابق به برنامه از قبل ارائه شده، به مکان‌های مخصوص محدود خواهد شد.

این ورزشکاران اجازه استفاده از حمل و نقل عمومی را ندارند اما می‌توانند از پرواز و قطار استفاده کنند.

برای اطمینان از ایمنی برابر ویروس کرونا، سازمان دهندگان همچنین به دنبال ایجاد قوانینی هستند که شامل حرکات و فعالیتهای همه ورزشکاران از جمله کسانی که قرنطینه 14 روزه خود را کامل کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول