اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح پروژه عمرانی ۱۰ خانه محروم در هفته دفاع مقدس در بابل

فرمانده بسیج ناحیه بابل گفت: روایت‌گری سیار محله به محله، اجرای رادیو دفاع مقدس، عصری با شعر با موضوع دفاع مقدس، افتتاح پروژه عمرانی ۱۰ خانه محروم و مزار شهدا بخشی از برنامه‌های در هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

افتتاح پروژه عمرانی ۱۰ خانه محروم در هفته دفاع مقدس در بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرتضی رمضانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته دفاع مقدس برگ‌ زرین و‌ درخشانی برای انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است، افزود: دشمن سال ۵۹ با تمام تجهیزات و توطئه‌ها به سمت کشور ما هجوم آورده بود، دشمن صدام را تجهیز کرد و دنیا پشت صدام قرار گرفت اما ما توانستیم جلوی دنیا ایستادگی کنیم.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بابل با بیان اینکه اگر آن ایستادگی دفاع مقدس نبود، دشمن الان در خاک ما بود، بیان کرد: امام ما دشمن‌شناس خوبی بود، ۵۰ سال قبل گفت آمریکا دشمن شماره یک ما است و هر چه فریاد داریم، بر سر او باید بزنیم.

رمضانی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) همه را وصل به خدا کرد و دفاع مقدس ما مظهر دین‌داری بود، یادآور شد: در طول تاریخ جنگ‌های زیادی نسبت به این سرزمین انجام شد و هر دفعه خاک این سرزمین کمتر شد اما در انقلاب اسلامی نگذاشتیم یک وجب خاک این کشور از دست برود.

وی افزود: ۸ سال دفاع مقدسی، ادامه مسیر انقلاب اسلامی را برای ما مشخص کرد، به دنیا ثابت کردیم که این انقلاب شکست‌ناپذیر است.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بابل بیان کرد: استکبار جهانی با تجهیز داعش در منطقه با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی ورود پیدا کرده بودند که جوانان ما با رهبری حضرت آقا با آن ایستادگی کرد.

رمضانی ادامه داد: کشور ما در حال حاضر قدرتمند‌تر از گذشته در حال رسیدن به اهداف خود است، ملت ما در این انقلاب اسلامی پس از ۴۰ سال، در مقابل توطئه‌ها و جنگ‌های رسانه‌ای و اقتصادی دشمن ایستادگی کردند، دشمن هنوز ملت ما و رهبر ما را نشناخته است.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم هیچ چیز مانع عزاداری امام‌حسین (ع) نخواهد شد، حتی ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: فردا اولین روز دفاع مقدس است، روز ۳۱ شهریور زنگ ایثار و مقاومت در تمام مدارس شهرستان زده خواهد شد.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بابل  بیان کرد: از ساعت ۱۰ صبح فردا برنامه تجلیل از رزمندگان، بسیجیان و ایثارگران در هفت نقطه شهرستان همراه با استماع سخنان مقام معظم رهبری خواهیم داشت.

رمضانی افزود: روایت‌گری سیار محله به محله را در سطح شهر بابل، اجرای رادیو دفاع مقدس، عصری با شعر با موضوع دفاع مقدس، افتتاح پروژه عمرانی ۱۰ خانه محروم و مزار شهدا ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی، یادواره شهدا در فضای باز و مجازی، نشست بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت، اکران فیلم سینمایی دفاع مقدس در پایگاه‌های بسیج و.. را در این هفته در شهرستان بابل خواهیم داشت.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول