اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وادادگان داخلی اقتصاد کشور را شرطی کردند

امام جمعه پردیس گفت: وادادگان داخلی و افرادی که درگیر روایت‌های غلط دشمنان شدند بر روی مباحث و شگردهای مختلف دشمن صحه می‌گذارند و اقتصاد کشور را شرطی کردند.

وادادگان داخلی اقتصاد کشور را شرطی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که بعدازظهر امروز در مسجد الغدیر پردیس و با حضور پررنگ و پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و بیان مناسب‌های هفته آینده، اظهار کرد: در فضای مجازی مطالب حق و شرعی منتشر می‌شود اما مطالب غیرواقعی و جنجالی در این فضا باعث گم شدن این مطالب می‌شود.

وی ادامه داد: حرام خوری، رشوه و نزول بصیرت را از فرد می‌گیرد و اگر کارمندی بیش از کارکرد و حق خود حقوق پولی بگیرد حرام خواری می‌کند و این باعث کم رنگ شدن اعتماد مردم می‌شود.

امام جمعه پردیس افزود: جنگ دشمن با سند ۲۰۳۰ آغاز شده و استقلال فرهنگی کشور به عنوان مهم‌ترین مساله کشور را هدف قرار داده است که این سند به دشمنان اجازه تربیت سرباز و رعیت کردن جوانان ما را می‌دهد.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: این سند برای دشمن یعنی نقشه راهی برای نفوذ و جنگ علیه ملت ایران و این طرح توسط رهبری مشخص شده اما در کشور برای اجرای آن مقاومت می‌شود.

وی عنوان کرد: آیا شهید حججی و شهید سلیمانی بر علیه ما کار کردند که دانش‌آموزان را در اختیار سند ۲۰۳۰ قرار بدیم و این سند که دشمنان ما طراحی کردند را بپذیریم.

امام جمعه پردیس بیان کرد: اجرای رزمایش ذوالفقار ۹۹ ضربه بزرگی به دشمن وارد کرد و این رزمایش از مرزهای کشور تا دورترین نقاط دریای هند، دریای عمان، تنگه هرمز ادامه داشت.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: سواحل کشور که محل مراودات تجاری و دریایی بوده برای ما حائز اهمیت است و ایران در این رزمایش مقتدرانه ضربه‌ای محکم به دشمنان وارد کرد.

وی خاطرنشان کرد: شعار این رزمایش امنیت پایدار در سایه اقتدار دفاعی بود و پیام این رزمایش را امارات و بحرینی که زلف خود را به زلف گندیدده رژیم صیهونیستی گره زدند شنیدند که این منطقه جایی برای حضور رژیم منحوس و منفور نخواهد بود.

امام جمعه پردیس یادآور شد: پیام دیگر این رزمایش این بود که ایران اسلامی که در اوج مقابله با همه گیری کرونا قرار دارد هرگز از مقابله با ویروس‌های تهدید کننده ایران غافل نخواهند ماند و چشم طمع دشمنان را کور و پاسخ قاطعانه‌ای به تهدیدهای دشمنان ذلیل خواهند داد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه خطرناک‌ترین جنگ علیه ایرانی قوی، جنگ جمعیتی است، گفت: پیر کردن جمعیت ایران تلاش دشمنان و بسیار خطرناک است زیرا در کشوری که جوان و جمعیت نداشته باشد دشمنان تسلط پیدا خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اخیراً روابط امارات با رژیم جعلی صیهونیستی پس از آشکار سازی نه عادی سازی روابط را همگان دیدند و طبق شواهد بن سلمان خائن میدان‌دار این رابطه است.

امام جمعه پردیس تشریح کرد: مثلت شوم ترامپ جنایتکار، نتانیاهو خبیث و بن سلمان خائن و پَست است و این غده سرطانی پیکره اتحادیه عرب را فرا گرفته است.

حجت الاسلام حسینی افزود: برکات این آشکارسازی این است که جبهه متحد مقاومت شکل گرفته و رشد می‌کند و در ادامه ثأثیر آن بر کرانه جنوبی اردن است که رشد کرده و سرعت پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: این رژیم پوشالی ۱۴ آبان ماه و انتخاب ترامپ را دنبال می‌کند و ۱۳ آبان برای آمریکا تنها پایان انتخابات نیست بلکه تحقق وعده رهبری است که فصلی نوین در سریال افول آمریکا خواهد بود.

امام جمعه پردیس تأکید کرد: دولت‌های جنایتکار روز به روز ضعیف‌تر و خفیف‌تر می‌شوند و دشمن برای یکسال کشور برنامه‌ای ویژه طراحی کرده که با جنگ روایت‌ها آغاز و شگردهای مختلفی را برای انزوای کشورمان اجرا می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: این برنامه بر چهار کلید واژه متمرکز شده و تا انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به صورت جدی دنبال می‌کنند و وادادگان داخلی و افرادی که درگیر روایت‌های غلط شدند بر روی این مباحت صحه می‌گذارند و اقتصاد کشور را شرطی کردند.

وی افزود: این افراد کشور را معطل کرده و امید واهی به شیطان بزرگ دادند، کشوری که به هیچ یک از وعده‌های خود عمل نکرده است و شیطان همواره از کوچک‌ترین نقطه ضعف کشور بهانه تراشیده و التهاب و تنش ایجاد می‌کند.

امام جمعه پردیس اظهار کرد: اگر شما بخوابید دشمن بیدار است و برای تضعیف امنیت کشور تلاش کرده و بحث دفاعی را باعث تنش در منطقه عنوان می‌کند و تلاش کرده مقاومت را مخدوش و اقدامات نیروهای مسلح، نظامی، امنیتی که افتخار ما هستند را مخدوش کنند و هیچ کسی این حق جسارت را ندارد.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: تحریم‌ها را با تشدید فرافکنی در فضای رسانه‌ای و کشاندن برجام به برجام دو یا سه، و گره زدن مسأله هسته‌ای به موضوعات دفاعی و موشکی تلاش می‌کنند کشور را در تنگنا قرار بدهند ، اما کور خواندند زیرا ما تمام فعالیت‌های دفاعی را مانند همیشه دنبال کرده و دشمن را زمین‌گیر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: دومین موردی که دشمنان دنبال می‌کنند بحث سلامت و شایعه سازی در خصوص کمبود واکسن آنفولانزا است و با دروغ و تحریف مردم را قانع می‌کنند و مردم به رعب و وحشت می‌افتند و در این صورت کار غیرمتعارفی مانند احتکار می‌کنند.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه دشمنان کمبودهای مصنوعی ایجاد می‌کنند، گفت: دشمنان کمبودهای دارویی و غیره را به تحریم و عدم رابطه با آمریکا گره می‌زنند و به دنبال این هستند تا کشور را مجبور به صلح کنند اما امروز زمان صلح نیست.

حجت الاسلام حسینی افزود: امروز اگر خطایی از آن‌ها سر بزند، صدها برابر سرشان خروار می‌شود و بمب، موشک و مشت‌های گره کرده ما به سمت‌شان می‌رود.

وی ادامه داد: دشمنان جنگ معیشتی راه انداختند و دغدغه مردم را گرانی‌ها کرده‌اند اما این گرانی‌های افسار گسیخته و بی‌منطقی است که باعث شده سفره مردم کوچک شود و مسؤولان باید بیش از گذشته تلاش کنند تا مردم تلاش آن‌ها را ببینند و کمی آمال این درد کاهسته شود.

امام جمعه پردیس خاطرنشان کرد: ایران را کشوری فلاکت زده معرفی می‌کنند و کمک‌های مؤمنانه و احسان را تغییر محتوا می‌دهند اما وحدت ما در مقابل این جملات دشمنان خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: هفته دفاع مقدس را در پیش داریم و سالروز آغاز هشت سال جنگ تحمیلی است، زمانی که به قرارداد ترکمنچای نگاه می‌کنیم خجالت زده می‌شودیم، به جنگ بین الملل دوم نگاه می‌کنیم که تهران محل پُز دادن افسر های کشورهای مختلف شده بود و ایرانی‌ها را با تهدید و اهانت خوار می‌کردند و به نوامیس ایرانیان تجاوز می‌کردند اما با یادآوری هشت سال دفاع مقدس احساس عزت، استقلال، قدرت، امنیت و افتحار می‌کنیم؛ فارغ از اینکه جان، خون و جوان دادیم، اما احساس عزت می‌کنیم و این را مدیون امامین انقلاب، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

وی بیان کرد: اگر مقاومت نمی‌کردیم خسارتی چند برابری را پرداخت می‌کردیم  و در این هفته برنامه‌های متعددی توسط سپاه تدارک دیده شده که باید در آن‌ها حضوری فعال داشته باشیم و مساجد جوانان و نوجوانان را فعال کنند زیرا این به نوعی تربیت فرزندان عاشورایی و انقلابی است.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول