اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سند ۲۰۳۰ دروازه‌ استعمار فرانو به شاخص‌هاى هویت انقلاب اسلامى است

امام جمعه کامفیروز گفت: سند ۲۰۳۰، طراحى استکبار براى نظام فکرى و سبک زندگى مردم جهان و نقشه اضمحلال همه فرهنگ‌ها در فرهنگ منحط غربى است و پذیرش آن موجب مى‌شود اساسى‌ترین مسأله کشور یعنى تربیت نسل آینده‌ساز در چنبره‌ سیاست‌هاى صهیونیسم جهانى قرار گیرد.

سند ۲۰۳۰ دروازه‌ استعمار فرانو به شاخص‌هاى هویت انقلاب اسلامى است

به گزارش خبرگزاری فارس از کامفیروز، حجت‌الاسلام تقی‌زاده در خطبه‌‌ دوم این هفته‌ ️نماز جمعه‌ کامفیروز ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت رقیه (علیها السلام) و تکریم و تقدیر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، علت اصلی مخالفت با سند ۲۰۳۰ را حفظ استقلال کشور دانست و بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامى اولین بار در روز معلم سال ۱۳۹۶، درباره سند ۲۰۳۰ و تصویب پنهانى آن و نیز غفلت شوراى عالى انقلاب فرهنگى گلایه کرده و مطالبی را فرمودند.

وی افزود: اینکه این سند حاوی مضامینی غیراسلامی باشد یا نباشد بحث ما نیست، بحث اصلی این است که ما خودمان برای تربیت و رشد فرزندانمان صاحب نظر و ایدئولوژی هستیم و معنا ندارد که عده‌ای در خارج از کشور برای فرزندان ما برنامه ریزی کنند و این سند قطعا با حفظ استقلال کشور در تنافی است.
امام جمعه کامفیروز بیان کرد: این سند، طراحى استکبار براى نظام فکرى و سبک زندگى مردم جهان و نقشه اضمحلال همه فرهنگ‌ها در فرهنگ منحط غربى است و پذیرش آن موجب مى‌شود مهم‌ترین و اساسى‌ترین مسأله کشور یعنى تربیت نسل آینده‌ساز در چنبره‌ سیاست‌هاى صهیونیسم جهانى قرار گیرد.

تقی‌زاده با اشاره به برنامه‌ دشمن علیه یک سال آینده‌ در ایران گفت: آنچه که با تحقیق در رفتار دشمن به دست می آید این است که در یک سال آینده، خباثت آنها علیه ایران اسلامی حول ۴ محور می‌چرخد که شامل امنیت، سلامت، معیشت و وحدت است.

وی ادامه داد: مهم ترین هدف و برنامه‌ دشمن، ایجاد اختلال در امنیت کشور به خصوص قوه‌ بازدارندگی ما می‌باشد و در حیطه سلامت نیز دشمن می‌خواهد با نرساندن داروهای مورد نیاز بیماران خاص، آن‌ها را به طور غیرمستقیم وادار به اعتراض علیه نظام نماید و در ادامه از این حرکت استفاده‌ سیاسی کند.

امام جمعه کافیروز بیان کرد: دشمن با اعمال تحریم‌های ظالمانه، جوری معیشت مردم را در تنگنا قرار داده که این روزها، کوچک و بزرگ با پوست و استخوان خود آن را حس کرده و با مشکلات حاد آن در حال دست و پنجه نرم کردن هستند.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو در خرداد سال آینده، که اولین انتخابات ریاست جمهورى در گام دوم انقلاب اسلامى است و با عنایت به کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم، دشمن چشم طمع به کاهش مشارکت ملى در انتخابات آینده‌ ریاست جمهورى گشوده و براى آن قطعا تدارک‌هایى را دیده است.

تقی زاده با اشاره به راهکارهاى مقابله با این توطئه‌ها گفت: باید مسؤولان ذیربط و نخبگان جامعه بیابند و راهکارهایی نظیر اجتناب از موضع‌گیرى‌ دشمن‌شادکن، پرهیز از تصمیمات التهاب‌زا مانند تصمیمات بنزینى، تقسیمات کشورى ، انتقال آب ، اتخاذ تدابیر لازم براى استیفاى حقوق کارمندان و کارگران و نیز تشدید فعالیت هوشمندانه امنیتى و ضدجاسوسى را عملیاتی کنند.

امام جمعه کامفیروز در رابطه با رزمایش ذوالفقار ۹۹ اظهار داشت: این رزمایش با شعار «امنیت پایدار در سایه اقتدار دفاعى» در مساحتی به وسعت دو میلیون کیلومتر مربع برگزار شد، یعنى ۴۵۰ هزار کیلومتر مربع بیش از مساحت کل کشور پهناور ایران! یعنى از مرزهاى خاکى و آبى ایران تا دوردست‌ترین نقطه در اقیانوس هند.

وی اظهار داشت: مدافعان وطن و جوانان این مرز و بوم با این رزمایش این پیام را منتقل کردند که ایران انقلابى و نیروهاى مسلح آن، هرجا که صیانت از منافع ملى ایران اقتضاء کند را زیر نظر خواهند داشت حتى اگر هزاران کیلومتر از مرزهاى ما دورتر باشد از چشمان تیزبین عقاب‌هاى ارتش جمهورى اسلامى در امان نخواهد بود چه خلیج فارس و تنگه هرمز و چه دریاى عمان و سواحل مکران و چه خلیج عدن و باب المندب و اقیانوس هند، تحت مراقبت و حفاظت ارتش جمهورى اسلامى ایران خواهد بود.

تقی زاده با اشاره به توافق ذلت‌بار و ننگین برخی از حکام عرب برای عادی‌سازی روابط خود با رژیم نامشروع صهیونیستی، گفت: این حرکت را نباید عادی سازی نامید چرا که مدت‌ها است این کشورها در پشت پرده با هم مراوداتی داشته اند؛ تعبیر رساتر برای این حرکت، آشکار سازی است.

وی افزود: این آشکارسازی به احتمال قوی به امارات و بحرین محدود نخواهد شد و در ادامه کشورهایی مثل عربستان، عمان، سومالی، سودان و غیره به آن ملحق خواهند شد اما آنچه که در این بین حائز اهمیت است گسترده‌تر شدن محور مقاومت و قوی‌تر شدنش است که با این حرکت حکام ذلیل عرب و برخی از احزاب منطقه چهره و باطن واقعی سیاستمداران خود را شناخته و به نفع محور مقاومت از آن‌ها فاصله خواهند گرفت.

امام جمعه کامفیروز بیان کرد: اکنون پس از تسلیح کامل نوار غزه نوبت به کرانه‌ باختری رسیده است که در روزهاى اخیر حماس و جهاد اسلامى اقدام به انتشار فیلم‌هایى از ساخت موشک‌هاى میان‌برد کردند و درآن فیلم‌ها به‌ صراحت اعلام کردند که فناورى موشک‌هاى مزبور را از ایران گرفته‌اند؛ این اقدام یعنی دشمن بالعین دارد مى‌بیند که مقاومت فلسطین با پیرایش بیشتر، عناصر سازشکار خود را به ایران که محور اصلى مقاومت است، نزدیک‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول