اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

گشایش اقتصادی را به نتیجه انتخابات آمریکا گره زدن خطای راهبردی است

امام جمعه ساوه گفت: امروز هم اگر دولت، مجلس، ملت و دستگاه قضایی، اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند گشایش اقتصادی ایجاد می‌شود، گشایش اقتصادی را به نتیجه انتخابات فاسد آمریکا گره زدن خطای راهبردی است.

گشایش اقتصادی را به نتیجه انتخابات آمریکا گره زدن خطای راهبردی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اجرای شریعت الهی در برپا داری دین خدا را سفارش خدای متعال به همه پیامبران و امت‌ها دانست و گفت: معنای اقامه دین، تمسک به شرایع الهی و طبق آن عمل کردن و مداومت بر آن و فراخواندن مردم به سوی آن است که البته این حقیقت جز با تشکیل حکومت اسلامی و اقتدار دینی میسر نمی‌شود. 

وی افزود: مثلاً ادارات و کارگزاران حکومت اگر متشرع باشند، ادارات ما از رشوه و اختلاس و بی عدالتی و تبعیض پاک می‌شود، مردان و زنان ما اگر مراعات حجاب و عفاف را بکنند، چشم چرانی‌ها، بی‌عفتی‌ها و طلاق‌ها شکل نمی‌گیرد. 

خطیب نماز جمعه ساوه با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی ما اگر حکم شرعی قصاص جنایتکار و قاتل را بی ملاحظه و بی کم و کاست اجرا کند جرم و جنایت کاهش می‌یابد تصریح کرد: قصاص حکم قطعی الهی و مجازات قاتل و جنایتکار است، دستگاه قضایی باید شریعت اسلامی را اجرا کند و به جنجال آفرینی و مرثیه سرایی دشمنان و مخالفان توجه نکند. 

حسینی ضمن محکومیت شدید دخالت وزیر خارجه آلمان در مسائل داخلی کشور اضافه کرد: از یک طرف دم از حقوق بشر و برابری می‌زنند از طرف دیگر مکافات و مجازات یک جنایتکاری که خودش اقرار به قتل کرده، شهود شهادت دادند و تجهیزات فنی نیز آن را ثبت کرده، محکوم می کنند و از یک قاتل، قهرمان می‌سازند. 

وی بیان کرد: آیا چون علاوه بر این جنایت، در براندازی علیه نظام شرکت کرده، پس باید به او جایزه بدهیم یا باید مضاعف مجازات شود؟

امام جمعه ساوه اجرای قصاص و مجازات جنایتکاران را باعث حیات و آسایش و امنیت جامعه دانست و عنوان کرد: بعضی غرب زدگان که ادای روشنفکری درمی‌آورند در اعتراض به قصاص می‌نویسند جان انسان متعلق به خداوند است و نباید جان یک انسان شریف را گرفت، قاتلی که سه کودک را یتیم و همسری را داغدار کرد شریف نیست، قهرمان نیست، قاتل است. 

حسینی در بخش دیگری از سخنانش توطئه جدید دشمنان را فلج کردن مدیریت کشور و دعوت به نافرمانی مدنی دانست و افزود: ضدانقلاب با همراهی و حمایت نظام استکباری به دنبال اغتشاش و ناآرامی و فلج کردن مدیریت کشور است و از هر بهانه‌ای استفاده می‌کند. 

وی اضافه کرد: دشمنان برای بازگشایی مدارس، مشکلات کارگری، مجازات اراذل و اوباش یا قصاص یک قاتل و یا حتی سفر مقدس اربعین، با ایجاد تردید در گزارش‌ها، آمارها و نشر شایعات به دنبال تردید در افکار عمومی و لغو تصمیمات مسئولین هستند یا گاهی با صراحت دعوت به مقابله با نظام و تحصن و اغتشاش می کنند. 

خطیب نماز جمعه ساوه افزود: همگان بدانند حفظ آرامش و امنیت کشور، اعتماد به مسوولین و اتحاد و همبستگی مهمترین راهکار مقابله با دشمنان و خنثی کردن توطئه‌های آنان است.

حسینی با تقدیر از نمایندگان انقلابی مجلس به خاطر طرح سه فوریتی خروج از برجام در صورت اجرای نامشروع مکانیسم ماشه گفت: ای‌کاش مجلس دهم دقت می‌کرد، نظارت می‌کرد و در 20 دقیقه برجام را تصویب نمی‌کرد و امروز تاوانش را پس نمی‌دادیم. 

وی گفت: امروز هم اگر دولت، مجلس، ملت و دستگاه قضایی، اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند گشایش اقتصادی ایجاد می‌شود، گشایش اقتصادی را به نتیجه انتخابات فاسد آمریکا گره زدن خطای راهبردی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول