اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فعالیت ۵۰ گروه جهادی در ملایر/ برگزاری دوره توانمند سازی سرگروه‌های جهادی

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به فعالیت ۵۰ گروه جهادی در ملایر از برگزاری دوره توانمند سازی سرگروه‌های گروه‌های جهادی در این شهرستان خبر داد.

فعالیت ۵۰ گروه جهادی در ملایر/ برگزاری دوره توانمند سازی سرگروه‌های جهادی

سید جواد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به فعالیت ۵۰ گروه جهادی در ملایر اظهار کرد: این گروه‌ها در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، عمرانی، توزیع بسته‌های معیشتی و.. فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از عرصه‌های فعالیت این گروه‌ها به صورت تخصصی است افزود: در این زمینه دوره یک روزه توانمندسازی سرگروه‌های گروه‌های جهادی با حضور اساتید در سپاه شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: هدف از برگزاری این دوره ساماندهی و توانمندسازی بیشتر برای گروه‌ها و قدم برداشتن در عرصه‌های جهادی با تجربه بالاتر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه کمک‌های مومنانه سپاه ناحیه ملایر تاکنون بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرده است گفت: در مرحله اول این کمک‌ها ۱۲ هزار بسته توزیع شد.

حسینی با بیان اینکه مرحله دوم این کمک‌ها از دهه ولایت شروع شد و در دو مرحله تا کنون توزیع بسته‌ها انجام شده است گفت: تا کنون بیش از ۴ هزار بسته در مرحله دوم توزیع کمک‌ها انجام شده است.

وی افزود: مرحله سوم دور دوم کمک‌ها نیز در دهه آخر ماه صفر انجام می‌شود که قرار است طی این مرحله ۳ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در حال حاضر مشغول جمع‌آوری و بسته‌بندی این بسته‌ها در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت هستیم گفت: با اجرای مرحله آخر دور دوم کمک‌های مومنانه تعداد بسته‌های معیشتی توزیع شده به حدود 20 هزار مورد می‌رسد.

وی ضمن تقدیر از کمک‌های خیران و نیکوکاران تصریح کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی و نیاز دانش‌آموزان نیازمند به لوازم‌التحریر و پوشاک در کنار بسته‌های معیشتی توزیع نوشت‌افزار و بسته‌های بهداشتی را نیز به نیازمندان خواهیم داشت.

حسینی خاطرنشان کرد: در این مرحله از کمک‌های مومنانه تعدادی بسته‌های پروتینی شامل گوشت و مرغ نیز بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ 89013/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول