اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آمادگی سمنان برای اسکان مردم در زلزله‌های احتمالی استان تهران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از تجهیز ظرفیت‌های زیرساختی در استان سمنان برای اسکان مصیبت دیدگان زلزله‌های احتمالی در استان تهران خبر داد.

آمادگی سمنان برای اسکان مردم در زلزله‌های احتمالی استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، ایرج رئیسیان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان ظهر امروز در نشست بررسی زیرساخت‌های امداد و اسکان شهرستان گرمسار در زمان بروز زلزله و دیگر بلایای طبیعی احتمالی در استان تهران اظهار کرد: ظرفیت‌های زیرساختی در استان سمنان برای اسکان مصیبت دیدگان در زلزله‌های احتمالی در استان تهران در حال تجهیز است.

او گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی، سمنان به‌عنوان یکی از استان‌های معین برای اجرای طرح‌های مدیریت بحران در بخش‌های مختلف تهران معرفی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: با توجه به اینکه گرمسار نزدیک‌ترین شهرستان به استان تهران است، در جلسه امروز، با حضور سرپرست فرمانداری گرمسار در ارتباط با ظرفیت‌های زیرساختی منطقه برای اسکان مصیبت دیدگان در زلزله و دیگر بلایای طبیعی احتمالی بحث و تبادل‌نظر شد.

جانمایی مکان‌هایی برای اردوگاه اضطراری

سعید متقی، سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار هم گفت: سوله و سالن‌های چندمنظوره برای مدیریت بحران در شهرستان گرمسار وجود دارد که با پیگیری‌های انجام‌شده در کمترین زمان ممکن برای تجهیز این اماکن به سامانه‌های نوین برای اسکان مصیبت دیدگان زلزله و یا دیگر بلایای طبیعی احتمالی استان تهران اقدام می‌شود.

او گفت: در هفته‌های گذشته در بستر فضای مجازی و حقیقی رزمایشی برای افزایش آمادگی جمعیت هلال‌احمر، اورژانس، سازمان‌های مردم‌نهاد و دیگر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان گرمسار برای آمادگی در زمان بحران برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار اضافه کرد: مکان‌هایی هم برای اردوگاه اضطراری مصیب دیدگان زلزله احتمالی استان تهران در شهرستان گرمسار جانمایی شده است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول