اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

«معجزه زمان» منتشر شد+نماهنگ

«معجزه زمان» بخش‌هایی از فرمایشات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای درباره قیام عاشورا و فلسفه نهضت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام تولید و منتشر شد.

«معجزه زمان» منتشر شد+نماهنگ

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگ‌سرای ابن‌سینا، ششمین ویدیوکلیپ «نشان» ویژه محرم؛ ماه حزن و اندوه اهل‌بیت علیهم‌السلام با عنوان «معجزه زمان» شامل بخش‌هایی از فرمایشات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای درباره تاریخ قیام عاشورا و فلسفه نهضت حضرت اباعبدالله‌الحسین تولید و منتشر شد.

افراد دارای صبر و بصیرت علمداران انسانیت، اسلام و توحید؛ سیدالشهدا علیه‌السلام و پیروان آن امام بزرگوار بویژه حضرت امام خمینی مظاهر استقامت و بصیرت و ابعاد عظیم انقلاب اسلامی ملت ایران و ایجاد این انقلاب بزرگ با الگو گرفتن مردم از صبر و بصیرت حسینی از مواردی است که مورد توجه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای قرار گرفته است.

مجلس اول تا دهم بیانات رهبر بزرگوار انقلاب با محوریت معارف عاشورایی، از اول محرم تا اربعین حسینی توسط «فرهنگ‌سرای‌ابن‌سینا» تولید و منتشر می‌شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول