اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

وضعیت قرمز کرونایی در صحنه/ «ویروس منحوس» به هیچ کسی رحم نمی‌کند

فرماندار صحنه با توجه به قرمز بودن وضعیت کرونا در شهرستان، گفت: هیچ کسی فکر نکند که در امان است، ویروس منحوس به هیچ کسی رحم نمی‌کند.

وضعیت قرمز کرونایی در صحنه/ «ویروس منحوس» به هیچ کسی رحم نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌رضا حیدری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان صحنه، اظهار داشت: وضعیت انتشار ویروس کرونا در صحنه رو به افزایش است و در مرحله قرمز قرار داریم که اگر کنترل نشود باید شاهد از دست دادن عزیزانمان باشیم‌.

وی افزود‌: هیچ کسی فکر نکند که در امان است، کرونا به هیج کسی رحم نمی‌کند و ما وظیفه داریم اقدامات لازم و اساسی را در پیشگیری و مقابله با این ویروس خطرناک انجام دهیم.

فرماندار صحنه در ادامه با توجه قرمز بودن وضعیت کرونا در شهرستان، ادامه داد: حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس اختیاری است و در خصوص حضور دانش‌آموزان در مدرسه خانواده‌ها تصمیم گیرنده هستند و در صورت عدم مراجعه به مدارس از کلاس شاد استفاده کنند که از بحث آموزش عقب نمانند.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان در این جلسه بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی  و نظارت مستمر اجرای دقیق و هوشمندانه مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا در شهرستان دانست و از رئیس بهداشت درمان شهرستان خواست تا نظارت بیشتری بر مدارس شهرستان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشد.

حیدری در پایان، گفت: از مردم شهرستان برای جلوگیری از شیوع  بیماری کرونا انتظار داریم تا مراسم ترحیم در مزار را محدود‌تر برگزار کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول