اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مطهری: بازیکنانمان بگویند در عرض خلیج فارس شنا می کنیم باور می کنیم/التعاون زیرک و باهوش است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان پرسپولیس به ما بگویند می توانند عرض خلیج فارس را شنا کنند، به حرف‌شان ایمان داریم زیرا فوق العاده باغیرت، جنگی و قدر هستند.

مطهری: بازیکنانمان بگویند در عرض خلیج فارس شنا می کنیم باور می کنیم/التعاون زیرک و باهوش است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با التعاون عربستان اظهار داشت: درباره این موضوع می‌خواهم صحبت کنم که بچه های پرسپولیس ذهن برنده خواه دارند. قهرمانی در وجودشان نهادیه شده و به یک باور تبدیل شده است.

وی افزود: اگر به ما بگویند می توانند عرض خلیج فارس را شنا کنند، به حرف شان ایمان داریم زیرا فوق العاده باغیرت، جنگی و قدر هستند هر غیرممکنی را ممکن کنند. این موضوع برای کادرفنی پرسپولیس باعث افتخار است.

مربی تیم پرسپولیس ادامه داد: همه فکر می‌کنند قهرمانی‌های پرسپولیس در ایران پیچیده است اما بسیار ساده است زیرا بازیکنان ما همیشه برای رسیدن به بالاترین حد موفقیت تلاش و تمرین می‌کنند و این برای ما قابل ستایش است.

مطهری درباره استفاده تیم پرسپولیس از اشتباه التعاون در 10 دقیقه پایانی دیدار قبلی گفت: فردا بازی سخت‌تری برای ماست. به دقت و ریزبینانه حریف را آنالیز کرده‌ایم، زیرا می‌دانیم التعاون تیم زیرک و باهوشی است و باید به خوبی آن را کنترل کنیم. این تیم را کاملا می‌شناسیم. ما نقاط قوت و ضعف حریف را می‌شناسیم. اما چندان وارد جزئیات این تیم نمی‌شویم.

وی افزود: در باره بازی قبل هم باید بگویم در بحث ضربات ایستگاهی با بچه‌هایمان خیلی کار کرده‌ایم و آنها از هنرشان در این ضربات استفاده کردند. دیدید که شجاع خلیل‌زاده توانست در فضا حرکت کند و به توپ ضربه بزند. ضمن اینکه خود تیم التعاون در بخش ایستگاهی و حمله قابل احترام است. 

دستیار یحیی گل‌محمدی گفت: التعاون در بخش انتقال توپ به حمله هم تیم خوبی است و باید این تیم را خوب کنترل کنیم. باز هم می‌گویم بازی برگشت‌مان سخت‌تر از بازی اول است و باید خیلی پرقدرت بازی را شروع کنیم. 

مطهری درباره اینکه شرایط نامناسب التعاون در لیگ عربستان جزو خوش‌شانسی‌ پرسپولیس محسوب می‌شود، افزود: التعاون تیم قابل احترامی است، هر چند در لیگ عربستان دچار یک سری مشکلات شده و در 6-5 بازی اخیرش نتوانسته خوب نتیجه بگیرد به همین دلیل سرمربی‌اش را تغییر داد. با این وجود می‌دانیم خیلی زیرکانه و باهوش بازی می‌کند. بازی سختی داریم و باید حریف را خوب کنترل کنیم، البته با اینکه پرسپولیس خوش‌شانس است موافق نیستم، زیرا تیم بزرگی هستیم و باز هم تاکید می‌کنم التعاون هم تیم بسیار باهوشی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول