اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

فارس من|نامگذاری یک مرکز درمانی 500 تختخوابی به نام سردار سلیمانی در کرمان

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پاسخ به مطالبه‌ مردمی «نامگذاری بیمارستان جدیدالتأسیس زرند به نام سردار سلیمانی» اعلام کرد: قرار است مرکز آموزشی درمانی دیگری با ظرفیت حدود ۵۰۰ تخت به نام شهید سلیمانی نامگذاری شود و اقدامات اولیه در این مورد انجام شده است.

فارس من|نامگذاری یک مرکز درمانی 500 تختخوابی به نام سردار سلیمانی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مخاطبان خبرگزاری فارس کرمان مطالبه‌ای با عنوان «نامگذاری بیمارستان جدیدالتأسیس زرند به نام سردار سلیمانی» در سامانه فارس من به ثبت رساندند و خواستار تغییر نام بیمارستان سینای زرند شدند که اعلام شده طی روزهای آینده بهره‌برداری خواهد شد.

پس از پیگیری خبرنگار فارس، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پاسخ به این موضوع اعلام کرد: قرار است مرکز آموزشی درمانی دیگری با ظرفیت حدود ۵۰۰ تخت به نام شهید سلیمانی نامگذاری شود و اقدامات اولیه در این مورد انجام شده است.

صادق‌زاده فرماندار زرند نیز در پیگیری ماجرای نامگذاری ساختمان جدید بیمارستان سینا زرند به نام سردار سلیمانی اظهار کرده است: مجموعه شهرستان موافق نامگذاری و یا تغییر نام ساختمان جدید بیمارستان سینا بودیم و این موضوع را از مبادی دانشگاه علوم پزشکی و وزارتخانه متبوع پیگیری کردم اما دانشگاه اعلام کرده تنها یک بیمارستان در استان به نام سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در حال احداث بوده و نامگذاری شده است و مجوزی دیگری در این رابطه صادر نشده است.

به گزارش فارس، کلنگ احداث بیمارستان سینا زرند در سال 87 به زمین زده شد و در 4 طبقه احداث  شده و دارای بخش‌های اورژانس، دیالیز، رادیولوژی، آزمایشگاه، زایشگاه، اطاق عمل و ... است که با تجهیز وسایل پزشکی در روزهای آینده افتتاح خواهد شد.

تنها بیمارستان ۱۴۶ تختخوابی دولتی سینا شهرستان زرند در فضایی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۱۳ هزار ۵۰۰ متر مربع با هزینه ۳۵۰ میلیارد تومان احداث شده است.

انتهای پیام/80022/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول