اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی: رئیس موساد در سیاست دخالت نکند

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات رئیس دستگاه جاسوسی این رژیم (موساد)،‌ گفت که او نباید در سیاست دخالت کند.

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی: رئیس موساد در سیاست دخالت نکند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه)، در واکنش به اظهارات «یوسی کوهن» رئیس دستگاه جاسوسی این رژیم (موساد) خواستار عدم دخالت او در امور سیاسی شد.

به گزارش خبرگزاری «شهاب»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: «به جای نتانیاهو [بودم]، به گونه دیگری در ارتباط با مسئله دعوت به واشنگتن رفتار می‌کردم. رئیس موساد نباید در سیاست دخالت کند».

با آنکه در این گزارش اشاره‌ای به اظهارات سیاسی رئیس موساد نشده است؛ اما یوسی کوهن شامگاه روز گذشته در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفته بود که سازش  قریب الوقوع تل‌آویو با عربستان سعودی را دور از ذهن نمی‌داند (جزئیات بیشتر).

گابی اشکنازی در ادامه گفت: «با عمانی‌ها و چند کشور دیگر صحبت کردم. امیدوارم کشورهای بیشتری به دایره [سازش] ملحق شوند».

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که منابع صهیونیستی، روز گذشته، خبر دادند که در مراسم امضای توافق عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو،‌ ابوظبی و منامه سفیر عمان و کاردار سفیر سودان حضور داشته‌اند.

در همین ارتباط، «شمعون آران» خبرنگار و تحلیلگر مرکز صهیونیستی «صدای اسرائیل»، روز گذشته، در حساب کاربری خود در توئیتر خبر داده بود که مقامات واشنگتن و مقات سودان رایزنی‌های فشرده‌ای در ارتباط با مسئله سازش با تل‌آویو دارند (جزئیات بیشتر).

تمام این مسائل پس از آن است که شامگاه روز سه‌شنبه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی مراسمی در کاخ سفید با حضور رئیس‌جمهور آمریکا و وزرای خارجه بحرین و امارات توافق عادی‌سازی روابط با این دو کشور خاورمیانه را امضا کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول