اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» با تفکر بسیجی/ دشمن از عنوان بسیج می‌ترسد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: منشور رهبر معظم انقلاب با عنوان بیانیه گام دوم انقلاب، با تفکر بسیجی محقق شدنی است.

تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» با تفکر بسیجی/ دشمن از عنوان بسیج می‌ترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور با بیان اینکه عمق دیدگاه راهبردی امام راحل در خدمات ۴۰ ساله بسیج متجلی است،  اظهار داشت: مجاهدت های خستگی ناپذیر دلاورمردان بسیج در عرصه های مختلف و کارکردها و برکات بسیج بر هیچ کس پوشیده نیست.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: دوست و دشمن بر نقش انقلابی این نهاد اذعان دارند و آن را بعنوان الگوی موفق معرفی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه دشمن از عنوان بسیج هراس دارد، گفت: بسیج در سنگرهای مختلف فرهنگی، رسانه ای، خدمات رسانی، محرومیت زدایی و توطئه های گوناگون در وسط میدان و در حوادث و بلایای طبیعی و غیر مترقبه پیشگام است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: آحاد مردم به بسیج و فرهنگ بسیجی عشق می ورزند و این تفکر مقدس خارج از گواره های سیاسی و اداری در فرهنگ مردم نهادینه شده است.

امام جمعه تبریز از بسیج بعنوان موثرترین سازمان مردم نهاد یاد کرد و گفت: برای رسیدن به اهداف بلند رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب که در حقیقت منشور ۵۰ سال آینده نظام اسلامی است باید با محوریت تفکر بسیج حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بی بدیل بودن، مکتبی بودن، جهادی بودن، فراگیر بودن و فراسازمانی بودن را از ویژگی های منصرد به فرد بسیج عنوان کرد: بسیج با تکیه بر تفکر جهادی در نقاط محروم برای محرومان مسکن میسازد و همیشه از آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه دست گیری میکند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی محرومیت زدایی در روستاها را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسیج با اقدامات و نقش آفرینی خود در این عرصه مصداق کامل از یک تشکل جهادی را به منصه ظهور رسانده است.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: بسیج در قالب های تنگ سازمانی نمی گنجد و اقوام و مذاهب مختلف ایرانی اعم از شیعه و سنی در عضویت بسیج هستند. 

وی خاطرنشان کرد: همه باید بسیجی باشیم تا در راستای اهداف بلند امام راحل و رهبر معظم انقلاب نقشی موثر در جامعه ایفا کنیم.

در ابتدای این دیدار، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان از برنامه سازمان بسیج برای تحقق اهداف این سازمان و محله محور و مسجدمحور کردن این اقدامات گزارش داد.

انتهای پیام/60002/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول