اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

جزیده: داور نتوانست بازی را کنترل کند/ تیم ما نیاز به تجربه دارد

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: داور در دیدار ما با پیکان نتوانست به خوبی بازی را کنترل کند.

جزیده: داور نتوانست بازی را کنترل کند/ تیم ما نیاز به تجربه دارد

عظیم جزیده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شکست 3 بر 2 تیمش مقابل پیکان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی بسیار نزدیکی بود. هر دو تیم در هفته اول بازنده بودند و نمی‌خواستند که دومین شکست خود را تجربه کنند. 

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم، اما متاسفانه در نهایت بازنده شدیم. اشتباهات داوری و حاشیه‌هایی که ایجاد شد هم در نتیجه بازی بی‌تاثیر نبود. از طرفی پیکانی‌ها سالن ساپکو که سالن غیراستانداردی بود را برای این بازی درنظر گرفتند که کار را برای ما سخت‌تر کرد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد، خاطرنشان کرد: اگر بازی مثل روال سال های گذشته در خانه والیبال تهران انجام می‌شد شاید نتیجه هم فرق می‌کرد. از طرف دیگر داوری هم ایراداتی داشت که متاسفانه موجب شد این بازی را هم واگذار کنیم. فکر می‌کنم داور باید بیشتر با خط نگه‌دارها هماهنگ می‌شد تا حاشیه‌ای ایجاد نشود. به عقیده من کاویانی، داور مسابقه نتوانست بازی را کنترل کند.

 

جزیده عنوان کرد: با وجود اینکه دومین شکست خود را هم تجربه کردیم، اما اصلاً ناامید نیستیم. ما بازی‌های بسیار خوبی را در دو هفته ابتدایی انجام دادیم و اگر بتوانیم عملکردمان را کمی بهتر کنیم قطعاً نتیجه هم خواهیم گرفت. بازیکنان جوانی در ترکیب تیم ما حاضر هستند که نیاز به کسب تجربه هم دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول