اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

عطایی: سیرجانی‌ها مستحق پیروزی بودند/ کارمان در هفته‌های اول سخت است

سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: سیرجانی‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند و مستحق پیروزی مقابل هراز بودند.

عطایی: سیرجانی‌ها مستحق پیروزی بودند/ کارمان در هفته‌های اول سخت است

بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شکست 3 بر یک تیمش مقابل فولاد ایرانیان سیرجان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: شناخت نسبی از تیم حریف داشتیم و می‌دانستیم که کارمان مقابل این تیم سخت خواهد بود. آنها تیم باکیفیتی بودند و از نظر فنی شرایط خوبی داشتند.

وی با اشاره به بازی‌های تدارکاتی فولاد سیرجان، خاطرنشان کرد: سیرجانی‌ها در بازی‌های تدارکاتی نتایج خوبی کسب کردند و روند آماده‌سازی آنها به خوبی طی شده بود. با این حال در شروع مسابقه عملکرد خوبی داشتیم، اما در ست‌های بعدی نتوانستیم به روند خوب خود ادامه دهیم.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل عنوان کرد: بعد از ست اول تیم حریف چند تغییر در ترکیب خود ایجاد کرد و باعث شد تا روند بازی به سود آنها تغییر کند. سیرجانی‌ها مستحق پیروزی در این مسابقه بودند، چون بهتر از ما بازی کردند. به کادر فنی و بازیکنان حریف خسته نباشید و تبریک می‌گویم.

عطایی در مورد بازی هفته آینده تیمش مقابل سپاهان، تصریح کرد: قرعه برای ما به گونه‌ای رقم خورده که در هفته‌های ابتدایی باید با تیم‌های قدرتمندی روبرو شویم. سپاهان در دو هفته موفق به کسب دو پیروزی شده و یکی از تیم‌های مدعی امسال است.

وی ادامه داد: برای هفته سوم باید راهی اصفهان شویم و می‌دانیم که بازی مقابل سپاهان در اصفهان بسیار سخت است، اما ناامید نیستیم. ما هم شرایط خوبی داریم و قطعاً در هر بازی برای رسیدن به پیروزی می‌جنگیم. با گذشت هفته‌ها روند ما بهتر خواهد شد و فکر می‌کنم در نیم فصل دوم در بهترین شرایط قرار داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول